Firmy Outbox i IRCenter przygotowały raport o użytkownikach mediów społecznościowych obszaru telekomunikacji – firmach i klientach. W materiale wykorzystano m.in. dane z Radian6 oraz wyniki badania CAWI.
- Obecnie 63% wszystkich Polaków korzysta z internetu (wśród osób w wieku 18-24 jest już ich 96%).
- Od kilku lat jedną z najprężniej działających branż w nowych mediach jest telekomunikacja – dostawcy usług mobilnych, internetu i płatnej telewizji. To ich marki mają największy potencjał i największe doświadczenie w docieraniu do potencjalnych i obecnych klientów w mediach społecznościowych.
- Raport opisuje potencjał marketingowy branży telekomunikacyjnej w internecie:
- Gdzie i w jaki sposób się reklamować?
- Które marki najlepiej sobie radzą i dlaczego?
- W jakich kanałach i jakie usługi najlepiej sprzedawać?
- Jakie są najlepsze praktyki na rynku?
- To pierwszy raport z cyklu – najbliższym czasie opiszemy najlepsze praktyki sprzedażowe i badanie o jakości obsługi klienta.
Pełny Raport można pobrać ze strony Outbox: Tutaj
źródło: Outbox
Kan
Zostaw komentarz