Firmy Outbox i IRCenter przygotowały raport o użytkownikach mediów społecznościowych obszaru telekomunikacji – firmach i klientach. W materiale wykorzystano m.in. dane z Radian6 oraz wyniki badania CAWI.

  • Obecnie 63% wszystkich Polaków korzysta z internetu (wśród osób w wieku 18-24 jest już ich 96%).
  • Od kilku lat jedną z najprężniej działających branż w nowych mediach jest telekomunikacja – dostawcy usług mobilnych, internetu i płatnej telewizji. To ich marki mają największy potencjał i największe doświadczenie w docieraniu do potencjalnych i obecnych klientów w mediach społecznościowych.
    • Raport opisuje potencjał marketingowy branży telekomunikacyjnej w internecie:
    • Gdzie i w jaki sposób się reklamować?
    • Które marki najlepiej sobie radzą i dlaczego?
    • W jakich kanałach i jakie usługi najlepiej sprzedawać?
  • Jakie są najlepsze praktyki na rynku?
  • To pierwszy raport z cyklu – najbliższym czasie opiszemy najlepsze praktyki sprzedażowe i badanie o jakości obsługi klienta.











Pełny Raport można pobrać ze strony Outbox: Tutaj

źródło: Outbox

Kan