Platforma SerwerSMS.pl rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiego badania „Komunikacja SMS w Polsce 2013”. Ma ono na celu poznanie opinii Polaków na temat komunikacji mobilnej. Nowością tej edycji jest podział na dwa segmenty – skierowany do konsumentów oraz do biznesu.

W ubiegłym roku badanie cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem zarówno ze strony mediów, jak i instytucji publicznych oraz klientów biznesowych. Z tego właśnie powodu postanowiliśmy rozpocząć pracę nad jego kolejną edycją, rozszerzając je o pytania skierowane do biznesu. Druga edycja ma na celu wyłonienie zmieniających się trendów na rynku marketingu mobilnego oraz ukazanie, jakie znaczenie ma marketing SMS dla firm, które już z niego korzystają. To będzie niezwykle ciekawa edycja, gdyż do tej pory nikt nie posiadał takich danych ani informacji. Mam nadzieję, że pokażemy jak naprawdę wygląda skuteczność kampanii, jakie prowadzimy” – mówi Artur Sadowski, Menadżer ds. Rozwoju w Platformie SerwerSMS.pl.

Badanie jest całkowicie anonimowe i dostępne dla każdego chętnego.

    Ankieta skierowania do konsumentów: http://www.badaniekonsument.serwersms.pl
    Ankieta skierowania do przedstawicieli biznesu: http://www.badaniebiznes.serwersms.pl

Raport z 2012 roku pokazał, że SMS wciąż ma bardzo mocną pozycję na rynku i wielu konsumentów korzysta z tego typu komunikacji, jak również z SMS-ów Premium. Nowe badanie pozwoli bardziej szczegółowo przyjrzeć się tym zagadnieniom.

źródło: Platforma SerwerSMS.pl

Kan