Według najnowszych danych za II półrocze 2012 roku, Acer zminimalizował średni czas naprawy sprzętu do mniej niż 3 dni, a 77% połączeń jest odbieranych przez call center w czasie poniżej 30 sekund. Acer stawia na solidność i rzetelność funkcjonowania oraz sprawne działanie już od momentu pojawienia się sprzętu w serwisie, aż do czasu odesłania go do klienta.
Aby zapewnić najwyższą jakość usług, firma Acer stworzyła własne centrum magazynowo-serwisowe -jedyne na polskim rynku wśród firm dostarczających sprzęt IT. Dzięki temu, praca w serwisie podlega stałej kontroli związanej z planowaniem zakupów, a także nadzorowaniu poziomu awaryjności poszczególnych komponentów. W ten sposób firma Acer jest w stanie na bieżąco usprawniać procedury zarządzania obsługą klienta. Według danych z drugiego półrocza 2012 roku serwis Acer w ciągu 5 dni roboczych (z wyłączeniem transportu) obsługuje aż 93% zgłoszeń. Średni czas naprawy wynosi 2, 79 dnia.
Ważnym aspektem funkcjonowania serwisu Acer na wysokim poziomie jest również szybka reakcja call center. Konsultanci udzielają kompetentnych odpowiedzi na pytania o produktach firmy przy realizowaniu aż 77% połączeń w czasie poniżej 30 sekund, przy średnim czasie oczekiwania na połączenie: 39 sekund.
źródło: Acer
Kan
w tytule jest błąd w mneij NIŻ 3 dni 🙂
Mam już 2 Acera i nie miałem potrzeby korzystać z serwisu. Śmiga jak się patrzy.
a mam aspire 6920g od 2009 i jak na razie jest to bardzo dobry sprzęt..Jakby acer wszystkie tak dobrze robił to miałby lepszą opinię wśród wielu użytkowników.
Robi wrażenie. Takie podejście mi się podoba. Chociaż podobno laptopy Acer’a są najmniej awaryjne, to kolejny atut przemawiający za tym, aby zakupić ich sprzęt.
Serdecznie polecam ten sprzęt. Ja już jeżdżę na jednym laptopie od 2007 (Aspire 5920G chyba) BMW Desigine a drugi mam od roku 5250 i kazdy hula bezproblemowo.
Raczej najbardziej awaryjne przynajmniej wg.statystyk, chyba z asusem ci się coś pomyliło choć ja osobiście mając wybór chyba wolę acera,niektóre modele sa b.dobre a mam od 2009 aspire 6920g i nie mogę narzekać..
Ja mam model Extensa 5620Z ponad 4 lata i też sobie chwalę. Bardzo możliwe, że następny sprzęt znów będzie od Acer.
A w euro rtv agd czas na cos co sie popsuje około 2 mc 😀
O zgrozo jak se przypomne cyrk z aparatem.
Inne firmy powinny brac przykład z acera .