Jesteś tutaj:-, Raporty i prezentacje, Rynek-Czy pamiętacie czasy, kiedy telefon komórkowy był używany tylko w jednym celu: aby z kimś rozmawiać?

Czy pamiętacie czasy, kiedy telefon komórkowy był używany tylko w jednym celu: aby z kimś rozmawiać?

Sybase, firma oferująca usługi przesyłania wiadomości i sprzedaży mobilnej, zaprezentowała kolejną edycję corocznego przewodnika Sybase mCommerce Guide 2011. Lektura jest zbiorem artykułów autorstwa kierownictwa Sybase, partnerów i analityków branży, dotyczących zmian w handlu, które dokonały się za sprawą rozwoju urządzeń mobilnych. Ten wszechstronny przewodnik ukazuje możliwości globalnego rynku instytucji finansowych, przedsiębiorstw i operatorów urządzeń mobilnych z perspektywy osób głęboko zaangażowanych w zwieńczone sukcesem strategie handlu mCommerce, które zmieniły życie ludzi zarówno na rynkach rozwiniętych, jak i wschodzących.

Autorami artykułów są między innymi: Telekom Austria, MEF, Western Union, IBM, Javelin Research, Celent Banking Group, FirstCaribbean International Bank, Commercial Bank of Qatar, Informa Telecoms & Media, Juniper Research oraz Mobile Marketing Association.

We wprowadzeniu do przewodnika Sybase mCommerce Guide 2011 przewodniczący i prezes zarządu Sybase John Chen pisze: Czy pamiętacie czasy, kiedy telefon komórkowy był używany tylko w jednym celu – aby z kimś rozmawiać? Obecnie urządzenia mobilne stanowią siłę kryjącą się za różnorodnością usług mCommerce, powodując zmiany w społeczeństwie i w świecie finansów na poziomie globalnym.

Ścisłe związki z instytucjami finansowymi, operatorami urządzeń mobilnych oraz przedsiębiorstwami powodują, że Sybase 365 jest szczególnie kompetentna do wydania przewodnika dla całej branży handlu mobilnego.

Przewodnik rozpoczyna się od całościowego spojrzenia na krajobraz branży mCommerce, toteż pierwsza część przedstawia możliwości i wyzwania w działalności mCommerce w różnych częściach świata. W drugiej części autorzy zagłębiając się w możliwości instytucji finansowych zwracają uwagę na potencjał wzrostu firm, które pragną obecnie wdrożyć strategię mCommerce.

Operatorzy urządzeń mobilnych odgrywają kluczową rolę w stwarzaniu możliwości wprowadzania mCommerce na całym świecie, dlatego trzecia część przewodnika zawiera zbiór historii operatorów, którzy osiągnęli sukces w regionach rozwiniętych i rozwijających się, takich jak Austria, Niemcy, Afganistan i Kenia. Ostatnia część poświęcona jest opłacalności handlu mCommerce dla przedsiębiorstw, podając przykłady udanych strategii mCommerce.

Ze strony http://www.sybase.com/mobilecommerceguide można pobrać przewodnik Sybase Mobile Commerce Guide oraz obejrzeć, jak prezentuje przewodnik Prezes Sybase 365 Marty Beard.

źródło:
Sybase

Kan

Autor |2011-06-28T10:55:21+02:0028 czerwca 2011 10:55|Kategorie: Newsy, Raporty i prezentacje, Rynek|Tagi: , |1 komentarz

1 komenarz

  1. sebi997 7 lipca 2011 w 04:39 - Odpowiedz

    Ja pamietam i wtedy bylo znacznie lepiej telefon komorkowy sluzyl w naprawde awaryjntch sytuacjach ze wzgledu na zaporowe ceny

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

https://linebet-bangladesh.com/en/mobile