W związku z docierającymi do Urzędu Komunikacji Elektronicznej informacjami, że usługi Vecton Mobile są niedostępne dla użytkowników końcowych, z uwagi na zawieszenie świadczenia usług hurtowych na rzecz Mundio Mobile (operatora Vecton Mobile) przez partnera infrastrukturalnego Spółki, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej – z uwagi na realne zagrożenie interesów użytkowników końcowych – prowadzi obecnie postępowanie wyjaśniające w tym zakresie.

Użytkownicy Vecton Mobile, zarówno w sprawie braku możliwości wykorzystania zakupionych doładowań jak i reklamacji z żądaniem wypłaty odszkodowania z tytułu niewykonania/braku świadczenia usług przez dostawcę (w tym przypadku Mundio Mobile), powinni kontaktować się ze Spółką drogą pocztową i przesyłać reklamację na adres: Mundio Mobile Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 56C, 00-803 Warszawa lub elektronicznie: support@vectonemobile.pl. Korespondencja ta może być również kierowana do wiadomości UKE.

Abonenci operatora Vectone Mobile, którzy ubiegają się o zwrot niewykorzystanych środków, pozostałych w dniu zawieszenia świadczenia usług na rzecz abonentów – według zapewnień Spółki – otrzymają taki zwrot na podane konto bankowe.

Przypominamy, że Vectone mobile Polska, międzynarodowy MVNO, od września 2012 roku kusił Polaków wejściem na rynek z jedną, niską stawką za połączenia i SMS do wszystkich sieci w Polsce oraz Internet. Wygląda na to, że operator po cichu skończył swoją działalność i dał sobie, w tak nieelegancki spokój z biznesem w Polsce. i wszelki ślad po działalności operatora w Polsce zaginął o czym informowaliśmy w artykule: Vectone Mobile w nieelegancki sposób zamknął biznes w Polsce

W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Centrum Informacji Konsumenckiej UKE pod numerem telefonu: 801 900 853 (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego) lub: 22 53 49 174, od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:15 – 16:15.

źródło: UKE

Kan