Firma Sony zapowiedziała TEOS Meet: nową generację systemu do zarządzania miejscem pracy TEOS. Nowe rozwiązanie zapewni użytkownikom pełną kontrolę nad rezerwacjami pomieszczeń, udostępnianiem i wspólną pracą, zarówno na miejscu, jak i zdalnie.

System TEOS opracowano, by ułatwić organizacjom tworzenie przyjaznego i produktywnego miejsca pracy dla pracowników powracających do biur. Fundamentem nowego rozwiązania TEOS Meet są funkcje, które pomagają w dostosowaniu metod działania do nowych warunków w miejscach pracy. Użytkownicy będą mogli zdalnie planować spotkania, sprawdzać dostępność miejsc w biurze, rezerwować biurka i udostępniać swoje treści na spotkaniach niezależnie od tego, czy są na nich obecni fizycznie, czy zdalnie.

Użytkownicy systemu TEOS Meet mają wgląd we wszystkie informacje o wyposażeniu i usługach w poszczególnych salach spotkań, na przykład o dostępności monitora BRAVIA lub projektora. Pozwala to odpowiednio przygotować materiały do prezentacji i skrócić konfigurowanie sprzętu na początku spotkania.

 

— Ponieważ wkraczamy w nowy etap rozwoju miejsc pracy i przyjmujemy za normę pracę asynchroniczną, firmy muszą inwestować w narzędzia, które pozwolą w pełni wykorzystywać potencjał pracowników. System TEOS pozostaje liderem w dziedzinie wspierania pracowników wracających do biur, a obecnie oferuje dodatkowe korzyści osobom pracującym zdalnie. Dzięki integracji TEOS Meet z obecnym rozwiązaniem TEOS Connect mogliśmy dodać wiele nowych funkcji. Wprowadziliśmy również ulepszony interfejs użytkownika i zdalny dostęp, oddając całą kontrolę w ręce użytkowników — komentuje Thomas Issa, dyrektor ds. strategii i planowania rozwiązań TEOS w Sony Professional Displays & Solutions.

 

TEOS Meet jest całkowicie zgodny z urządzeniami z systemem Android i iOS. Można go używać w połączeniu z popularną platformą do komunikacji biznesowej Microsoft Teams.

 

465478513 TEOS employee app desktop 3

 

Oto pełna lista funkcji dostępnych w TEOS Meet:

  • Rezerwacja sal spotkań / biurek / miejsc parkingowych
  • Wyświetlanie kopii lustrzanych urządzeń / treści
  • Sterowanie wyposażeniem sal spotkań
  • Zamawianie usług podczas spotkania, w tym napojów, i zapraszanie dodatkowych uczestników
  • Informowanie o incydentach

 

Rozwiązania TEOS optymalizują podłączone urządzenia w miejscach pracy i nauki. Pozwalają zaoszczędzić czas, pieniądze i energię, a przy tym są skalowalne i elastyczne w dopasowywaniu do nowych potrzeb w miejscach pracy. Wprowadzony w 2017 roku system Sony TEOS odegrał już fundamentalną rolę w procesach cyfrowej transformacji ponad 300 podmiotów z 28 krajów, między innymi firm Coca-Cola, Siemens i Capgemini. Dzięki nowym czujnikom, tabletom profesjonalnym, projektorom biurowym i monitorom profesjonalnym BRAVIA firma Sony oferuje najszerszy, kompleksowy wachlarz rozwiązań do zarządzania miejscami pracy w biurach i oświacie.