Jesteś tutaj:-, Praca, Raporty i prezentacje, Rynek-Od rozpoczęcia działalności w 2014 roku w Polsce, Amazon stworzył ponad 18 000 stałych miejsc pracy i liczba ta wciąż rośnie

Od rozpoczęcia działalności w 2014 roku w Polsce, Amazon stworzył ponad 18 000 stałych miejsc pracy i liczba ta wciąż rośnie

Amazon ogłosił dziś plany utworzenia w Polsce do końca 2021 roku 650 nowych miejsc pracy w dziale obsługi klienta. Zwiększenie zatrudnienia jest następstwem uruchomienia nowego centrum obsługi klientów Amazon w Gdańsku, które działa od początku marca, a więc od startu polskojęzycznego serwisu zakupowego on-line Amazon.pl. Nowe stanowiska będą obejmowały wirtualnych i stacjonarnych pracowników, obsługujących klientów polskojęzycznych, jak również niemiecko-, francusko- i włoskojęzycznych.

 

„Cieszymy się, że w naszej rozwijającej się w szybkim tempie bazie operacyjnej w Polsce powstanie 650 nowych miejsc pracy. Jest to odzwierciedleniem naszego zaangażowania we wspieranie rozwoju lokalnej społeczności” – mówi Jean-March Dupont, dyrektor działu obsługi klienta w UE. „Osoby zatrudnione w obsłudze klienta w Polsce to świetni pracownicy. Ten fakt miał ogromne znaczenie dla naszej decyzji o zatrudnieniu kolejnych kandydatów. Jesteśmy pewni, że oni również zapewnią doskonałą obsługę klientom Amazon, zarówno w Polsce, jak i w Europie.

 

Do tej pory Amazon stworzył w Polsce ponad 18 000 stałych miejsc pracy. Powstały one w dziewięciu nowoczesnych centrach logistyki, biurze Amazon Web Services w Warszawie oraz Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku, które dostarcza innowacyjne rozwiązania zasilające produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym rozwiązania głosowe dla Alexy. Dziesiąte centrum logistyczne w Świebodzinie zostanie otwarte w 2021 roku, zwiększając zatrudnienie Amazon w Polsce o ponad 1 000 nowych miejsc pracy.

 

Informacje o stanowiskach

Dział Obsługi Klienta Amazon działa w imieniu i na rzecz klientów. Zespół ten jest odpowiedzialny za udzielanie odpowiedzi na różne pytania z ich strony – m.in. związane z zamówieniami, produktami, płatnościami – i dostarczanie rozwiązań w oparciu o innowacyjne narzędzia i technologie.

Kandydaci doceniający wygodę pracy w domu będą mogli ubiegać się o stanowiska wirtualne, podczas gdy ci, którzy wolą pracować w biurze, mogą znaleźć pracę w naszym biurze w Gdańsku. Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta nie jest warunkiem koniecznym, ale kandydaci powinni biegle posługiwać się językiem polskim, francuskim, niemieckim lub włoskim (w zależności od rynku, który będą obsługiwać). Wybrani kandydaci otrzymają od pierwszego dnia pracy atrakcyjny pakiet wynagrodzeń, na który składa się wynagrodzenie godzinowe oraz benefity, takie jak ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, program pomocy pracowniczej, zniżki i inne. Osoby zatrudnione otrzymają również światowej klasy szkolenia i regularne wsparcie, które pomogą im odnieść sukces w pracy i rozwijać karierę. Jak wyjaśnia Jean-Marc Dupont: „Chcemy zapewnić naszym pracownikom pełne wsparcie. Niezależnie od tego, czy będą pracować zdalnie czy stacjonarnie, chcemy, aby czuli się częścią firmy, mogli liczyć na naszą pomoc przez cały czas pracy . Ważne, aby czerpiąc z wyjątkowej kultury naszej firmy mogli kształtować własną drogę do sukcesu.”

Amazon stworzył stronę internetową, na której kandydaci mogą dowiedzieć się więcej o poszczególnych stanowiskach i na nie aplikować: amazon.jobs/poland-cs

 

Informacje o Dziale Obsługi Klienta Amazon

Dział Obsługi Klienta Amazon działa w ponad 140 lokalizacjach na całym świecie, zapewniając wielokrotnie nagradzaną obsługę klienta w 18 językach. Funkcjonuje m.in. w oparciu o szybko rozwijający się wirtualny zespół obsługi klienta Amazon, w którym pracownicy pracując z domu, cieszą się elastycznością i swobodą pracy w miejscu, które im odpowiada.

Zespół Obsługi Klienta Amazon zapewnia 24/7 wsparcie dla klientów na całym świecie, odpowiadając na ich pytania przez telefon, e-mail i czat na żywo oraz wykorzystując najnowocześniejsze narzędzia do dostarczania skutecznych rozwiązań.

Pracownicy Działu Obsługi Klienta przechodzą specjalistyczne szkolenia, dzięki którym są w stanie zapewnić bezproblemową obsługę. Stanowią oni trzon naszej organizacji, odgrywając kluczową rolę w realizacji misji firmy Amazon, którą jest bycie najbardziej skoncentrowaną na kliencie firmą na świecie.



Autor |2021-05-10T09:14:22+02:0010 maja 2021 09:30|Kategorie: Newsy, Praca, Raporty i prezentacje, Rynek|Tagi: , , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.