Firmy ubezpieczeniowe coraz śmielej inwestują w cyfryzację oraz nowoczesne, mobilne metody płatności. Generali udostępniło właśnie płatności BLIKIEM w sieci agencyjnej współpracującej z ubezpieczycielem. Klienci mogą zapłacić w ten sposób za każde ubezpieczenie Generali oraz Proama.

BLIK coraz częściej jest preferowanym i najchętniej wybieranym przez użytkowników sposobem płatności. Liczba transakcji rośnie bardzo szybko z kwartału na kwartał, nie tylko w internecie, gdzie BLIK zdecydowanie wyprzedza już karty, ale także w tradycyjnych terminalach. Ten ostatni kanał wkrótce przejdzie prawdziwą rewolucję – BLIK będzie zbliżeniowy” – mówi MagdalenaKubisa, dyrektor rozwoju biznesu Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA. – „Generali, które kładzie duży nacisk na cyfryzację oraz wygodę klientów nie zapomina o mobilnych płatnościach, udostępniając BLIKA w swojej sieci agencyjnej” – dodaje.

 

BLIKIEM można już zapłacić za każde ubezpieczenie w Generali i Proama.

Zauważyliśmy wzrost wykorzystania płatności BLIKIEM podczas zdalnego zawierania polis, dlatego postanowiliśmy udostępnić taką możliwość naszym agentom. Jest to udogodnienie dla wszystkich: klientów, agentów oraz ubezpieczyciela. BLIK zwiększa wygodę oraz bezpieczeństwo rozliczeń” – mówi Tomasz Poradzewski, Dyrektor Sprzedaży Agencyjnej w Generali i Proama. – „Wdrożenie tych rozwiązań to kolejny krok w realizacji szerszej strategii budowania relacji z partnerami i klientami na lata. Dla Generali digitalizacja oraz upraszczanie procesów sprzedażowych i obsługowych to bardzo ważne elementy wspierania współpracujących z nami agentów„– dodaje.

 

Tylko w pierwszej połowie roku użytkownicy BLIKA zrealizowali blisko 90 mln transakcji – tyle ile w całym roku 2018. 75 proc. z nich to płatności w internecie, gdzie polski system płatności mobilnych staje się pierwszym wyborem dla kupujących. W ciągu najbliższych miesięcy BLIKIEM można będzie płacić zbliżeniowo smartfonem.