Jesteś tutaj:-, Newsy, Praca, Raporty i prezentacje, Rynek, Wydarzenia-Poczta Polska: oferta Celuj w Punkt

Poczta Polska: oferta Celuj w Punkt

Poczta Polska wystartowała z nową ofertą dedykowaną klientom sprzedającym online. Spółka oferuje usługę Kurier 48 z opcją dostawy Odbiór w punkcie w super cenie od 8,40 zł brutto i bez limitu nadań. Oferta jest skierowana przede wszystkim do firm z branży e-commerce, które dbają o wygodę swoich klientów i chcą skorzystać z największej sieci punktów odbioru przesyłek w kraju.

Poczta Polska konsekwentnie rozwija swoje usługi, dzięki którym odbiór zakupów online jest prosty i wygodny. Spółka udostępnia największą w Polske sieć punktów odbioru, do której należą nie tylko placówki i automaty pocztowe, ale też markety Biedronka i Lewiatan, sklepy Żabka, ABC, Delikatesy Centrum, stacje paliw Orlen oraz kioski RUCH. W sumie to już 14 tys. punktów odbioru w najbardziej dogodnych lokalizacjach, a ich liczba rośnie. Rozwój współpracy z nowymi sieciami partnerskimi to jedno z kluczowych działań realizowanych przez Pocztę na rynku e-commerce w ramach realizacji nowej Strategii Spółki.

 

– Możliwość odebrania przesyłki w wybranym miejscu, o dogodnej porze, przy okazji robienia zakupów, tankowania samochodu czy w ramach spaceru to odpowiedź na potrzeby klientów. Poczta Polska konsekwentnie rozwija sieć Odbioru w Punkcie. Dziś kluczem do sukcesu na rynku w coraz większym stopniu staje się wygoda odbioru e-zakupów – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.

 

W ramach oferty promocyjnej Celuj w Punkt można skorzystać również z opcji dostawy pod adres w cenie od 9,80 zł brutto oraz usługi pobranie w cenie 1,85 zł brutto.

 

1190 670

 

Skorzystanie z oferty i zawarcie umowy możliwe jest do 30 czerwca br. Czas obowiązywania warunków promocyjnych to 31 sierpnia br. Po tym czasie Poczta Polska będzie również oferowała atrakcyjne warunki do końca bieżącego roku – szczegóły będą zawierane w poszczególnych umowach handlowych.

Oferta promocyjna Poczty Polskiej jest skierowana do firm, przede wszystkim z branży e-commerce. Mogą z niej skorzystać również nowi klienci, którzy jeszcze nie korzystali z usług kurierskich Poczty Polskiej, jak również firmy, które nie korzystały z usługi Pocztex Kurier 48 po 31 grudnia 2020 r.

Aby skorzystać z oferty wystarczy podpisać umowę i włączyć Odbiór w Punkcie do metod dostawy w swoim sklepie. Wszystkie informacje o sieci punktów odbioru, metodach integracji, instrukcje i pliki do pobrania, znajdują się na stronie: odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl



Autor |2021-04-20T13:53:08+02:0020 kwietnia 2021 14:30|Kategorie: e-Handel, Newsy, Praca, Raporty i prezentacje, Rynek, Wydarzenia|Tagi: , , , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.