Prezenty pod choinką to kluczowy element udanych Świąt. W tym wyjątkowym czasie czekamy nie tylko na pierwszą gwiazdkę i smakowite potrawy, ale również na niewiadomą, którą skrywa opakowanie pod bożonarodzeniowym drzewkiem. Nie zawsze jednak Święty Mikołaj przyniesie to, co sobie wymarzyliśmy. Jeśli dostaliśmy nietrafiony prezent możemy skorzystać z możliwości eZwrotu.

Polacy coraz więcej kupują w internecie i coraz częściej korzystają z możliwości zwrócenia zakupów do e-sklepów. Możliwość łatwego odesłania towaru do sklepu internetowego staje się już standardem zakupowym.

W ramach programu Allegro SMART! możliwy jest bezpłatny zwrot zakupionego artykułu, na który klient ma 14 dni, licząc od momentu odebrania przesyłki. Przed odesłaniem towaru należy każdorazowo upewnić się czy sprzedający na Allegro.pl przewiduje taką czynność i w jakim terminie należy jej dokonać. Formularz zwrotów znajduje się w zakładce „kupione” na koncie klienta. Wystarczy go wypełnić, wybrać sposób dokonania zwrotu i udać się z wydrukowaną etykietą i paczką do jednej z ponad 4300 placówek pocztowych (nie dotyczy agencji pocztowych).

W ramach zwrotu towarów kupionych poza platformą Allegro.pl, Poczta Polska oferuje trzy rozwiązania, które e-sklep może zaproponować swoim klientom:

  1. Zawsze bezpłatny zwrot – po wypełnieniu formularza kupujący otrzymuje gotowy list przewozowy na skrzynkę e-mailową.
  2. Bezpłatny zwrot – na podstawie zgłoszenia od kupującego, sklep każdorazowo podejmuje decyzję o udzieleniu zgody na bezpłatny zwrot.
  3. Zwrot odbywa się na koszt kupującego.

Informacje dotyczące e-zwrotów dostępne są na stronie poczta-polska.pl/paczki-i-listy/zwroty