Toshiba Europe GmbH powraca do Amsterdamu na targi Integrated Systems Europe (ISE) już czwarty rok z rzędu. Zapowiadając największą dotąd grupę monitorów dla biznesu i prezentując szereg nowych rozwiązań, firma ogłosi ambitne plany rozwoju na najbliższe 12 miesięcy.

W minionym roku dział Business Displays Toshiba systematycznie rósł w kluczowych dla siebie sektorach, takich jak: retail, systemy komunikacji wewnętrznej dla przedsiębiorstw i HoReCa. Duży udział w sukcesie firmy na europejskim rynku ma jej 270 partnerów, których obecnie jest 35% więcej niż przed rokiem. Skupiając się na budowaniu nowych relacji i tworzeniu oczekiwanych przez klientów rozwiązań, w ciągu roku Toshiba osiągnęła 80% wzrost przychodów.

Kontynuacja wzrostu w 2017 r.

Podczas targów ISE, Toshiba podsumuje swoje sukcesy w 2016 r. i przedstawi plany na kolejnych 12 miesięcy. Jednym z nich jest osiągnięcie 50% wzrostu przychodu.

Rozpoczynając czwarty rok na europejskim rynku monitorów dla biznesu, firma zamierza budować swoją pozycję na silnych podstawach stworzonych przez długoterminowe strategiczne relacje partnerskie. Rok 2017 upłynie pod znakiem dalszego rozwoju możliwego dzięki dostarczaniu kompleksowych rozwiązań, jak również zapewnianiu partnerskiego wsparcia w zakresie oprogramowania i rozwiązań sprzętowych.

Cztery lata temu weszliśmy na europejski rynek z monitorami dla biznesu. Od tamtej chwili systematycznie rośniemy, a rok 2016 był dla nas szczególnie udany” – powiedział Go Inoue, Vice President Visual Solutions Business, Toshiba Europe GmbH. – „Znakomite wyniki są efektem połącznia szerokiej gamy innowacyjnych produktów, zaangażowania naszego zespołu oraz nieocenionego wparcia rosnącej sieci europejskich partnerów. Jesteśmy pewni, że kolejny rok, który rozpoczynamy prezentując nowości na targach ISE, będzie dla nas równie dobry”.

Poza sprzętem i oprogramowaniem, Toshiba nadal będzie oferować swoim klientom dostosowane do potrzeb rozwiązania oraz pełne wsparcie w integrowaniu ich z biznesem.

Rozwiązania dla każdego

Targi ISE 2017 to wydarzenie, podczas którego Toshiba zaprezentuje najwięcej dotychczas premierowych produktów. Dzięki swojemu brytyjskiemu centrum badań i rozwoju, w pierwszej połowie roku firma wprowadzi na rynek produkty z trzech kluczowych serii. Będą wśród nich: grupa monitorów serii TD-E3 16/7 o przekątnych 32”, 43”, 49”, 55” i 65”, monitory serii TD-P3 24/7 o przekątnych 43”, 49”, 55” i 75” oraz telewizory dla hoteli o przekątnych od 24” do 49”. Dodatkowo, Toshiba zaprezentuje odpowiednią gamę nakładek dotykowych.

Nowe produkty uzupełnią dotychczasową bogatą ofertę monitorów dla biznesu marki Toshiba, takich jak model TD-E501 z funkcjonalnością 16/7, OPS i pełną rozdzielczością Full HD, który był najlepiej sprzedającym się monitorem w 2016 r.

Od 7 do 10 lutego Toshiba Europe będzie prezentować swoje monitory dla biznesu na targach ISE 2017 (stoisko 5-R30).

źródło: Toshiba

Kan