Siedem miesięcy od rozpoczęcia procesu rebrandingu w Mozilla w końcu dotarł do mety. Głównym celem tego projektu jest budowanie większej świadomości marki. Chcemy być postrzegani jako obrońcy bezpiecznego Internetu – takiego, gdzie każdy może odkrywać i tworzyć bez barier i ograniczeń. Gdzie nasze bezpieczeństwo i dane osobowe są szanowane – informuje Mozilla.


Wierzymy, że dzisiaj te zasady liczą się bardziej niż kiedykolwiek. Jako organizacja non-profit mamy możliwość tworzenia procesów, technologii i programów, które wspierają rozwój bezpiecznego Internetu, w którym każdy użytkownik ma kontrolę nad swoim życiem w sieci.

Nasza nowa marka – logo, język, projekt – pokazuje, w co wierzymy i co robimy. A ponieważ zależy nam na tym, aby Internet był bezpiecznym, globalnym źródłem informacji, otwartym i dostępnym dla każdego, jego język został wprowadzony do nowej identyfikacji naszej marki – podkreślają twórcy Mozilli.

źródło: Mozilla

Kan