Już za dwa tygodnie (25 października 2016 r.) odbędzie się III edycja największej w Polsce konferencji poświęconej usługom geomarketingowym. W tym roku organizatorzy Geomarketing Forum zadbali także o wątek telekomunikacyjny.


Wiemy, że popyt na usługi telekomunikacyjne nie jest już tak duży jak jeszcze kilka lat temu. Dzisiaj trzeba znacznie bardziej walczyć o klienta, a także przewidywać i wpływać na decyzje zakupowe. Zarówno te w segmencie B2C, jak i B2B. Podczas Geomarketing Forum chcemy pokazać narzędzia i rozwiązania ułatwiające ten proces.” – mówi Paweł Kacperek, organizator Geomarketing Forum.


Temat związany z wykorzystaniem danych przestrzennych służących do obniżenia ryzyka inwestycji w biznesie telekomunikacyjnym przedstawi uczestnikom dr Dominik Batorski.

To jednak nie jedyny wątek dla obszaru telko. Michał Krauze z T-Mobile opowie, jak dzięki infrastrukturze operatora telekomunikacyjnego można lepiej poznać zachowania swoich klientów i w konsekwencji generować większą sprzedaż.
Ponadto jak co roku, zostanie przekazanych wiele ciekawych use-casów dotyczących zastosowania danych geoprzestrzennych w biznesie, a także zaprezentują się startupy prezentujące rozwiązania począwszy od beaconów na monitoringu gps kończąc.

Więcej informacji oraz rejestracja na stronie: http://geomarketingforum.pl

Kan