Zarządzany przez Grażynę Piotrowską-Oliwę wirtualny operator (MVNO) Virgin mobile Polska (działa na sieci Play) w październiku wprowadzi do oferty taryfy abonamentowe – informuje serwis rpkom.pl. Jak ma ona wyglądać, na razie nie wiadomo. Menedżerka wierzy, że jej spółka znalazła efektywny model rozwoju.

Grażyna Piotrowska-Oliwa, CEO Virgin Mobile Polska
Grażyna Piotrowska-Oliwa, CEO Virgin Mobile Polska

Jednym z elementów, w który zainwestował wirtualny operator jest własna platforma do zarządzania ofertą. Dzięki niej VMP uniezależni się pod tym względem od P4, operatora sieci Play. Na budowę platformy technologicznej, spółka wyłożyła 10 mln EUR. Ma pokazać, że wirtualny operator jednak liczy się w realu. To ma być rozwiązanie, jakiego nie ma konkurencja, pozwalające użytkownikom łatwo i na bieżąco zmieniać parametry oferty.

Plan CEO Virgin Mobile Polska zakładał, że oferta abonamentowa w ofercie, największego i najpopularniejszego wirtualnego operator telefonii komórkowej w Polsce pojawi się wcześniej, ale, jak wynika z informacji rpkom.pl, na przeszkodzie stanęła awaria w data center Netii.

Dla porządku trzeba przypomnieć, że wprowadzenie abonamentu w Virgin zapowiadano już w 2012 roku. A była prezes PTK Centertela, zamierza się tego trzymać. Menedżerka wierzy, że dotrzyma obietnicy miliona aktywnych kart w trzy lata, do połowy 2018 r., licząc od czerwca 2015 r. Masa krytyczna MVNO to według prezes pół miliona aktywnych użytkowników. VMP na koniec drugiego kwartału miał 400 tys. aktywnych kart SIM (wobec 150 tys. rok wcześniej). Przypominamy, że Operator przyjął definicję unijną: aktywny użytkownik to ten, który wykazał się jakąkolwiek aktywnością w ciągu 90 dni.

źródło: rpkom.pl

Kan