Coca-Cola Shake Challenge to kampania promocyjna, którą przygotowało Multikino we współpracy z aplikacją mobilną Qpony. Akcja bazuje na wykorzystaniu nowatorskiego formatu reklamowego, tzw. shake’a oraz wsparciu influencerów, którzy na co dzień współpracują z Coca-Cola.

Multikino po raz kolejny wykorzystuje potencjał kanału mobilnego, aby w nieszablonowy sposób zaangażować millenialsów. Wraz z bliskim partnerem Coca-Cola i w oparciu o szeroki zasięg aplikacji Qpony, Multikino zdecydowało się na akcję o charakterze grywalizacji. Dzięki Coca-Cola Shake Challenge użytkownicy mobilni do końca września będą mogli odebrać w kasach kin nagrody i atrakcyjne kupony. Będą to m.in. darmowe puszki Coca-Coli, bilety do Multikina i zniżki na zestawy barowe.
Shake to nowy format reklamowy w Qponach o charakterze pull mający potencjał viralowy. Jest to pierwsza tego typu kampania w Polsce. Podobny mechanizm wykorzystała marka L’Oréal Paris dla azjatyckich użytkowników aplikacji WeChat.
Oprócz shake’a, w akcji zostanie wykorzystania infrastruktura beaconowa sieci Multikino, dzięki czemu użytkownicy, którzy znajdą się w pobliżu Multikina otrzymają możliwość zdobycia dodatkowych korzyści.
źródło: Multikino
Kan
Kto zdrowy na umyśle sprzeda swoje dane, prywatność i dobrowolnie zgodzi się na wyświetlanie reklam i bełkotu marketingowego za jakieś śmieszne kupony bonusowe
A może by tak ten tekst napisać po polsku zamiast korpobełkotu? Infrastruktura beaconowa, charakter pull, potencjał viralowy, zaangażować millenialsów, wsparcie influencerów – kto wymyśla takie teksty? Nasi dziadowie się przewracają w grobach, walczyli latami o zachowanie języka polskiego, by nie dać się zniemczyć, nie dać zrusyfikować a teraz korpomatoły niszczą ten język takim bełkotem.