12 września Acer wprowadza dodatkową usługę: Premium Service, w ramach której wybrane urządzenia serii Aspire S, Aspire R, Swift 7 oraz Spin 7 objęte są gwarancją zwrotu 100% ceny zakupu laptopa, jeśli czas ich naprawy przekroczy 5 dni. Szczegółowe informacje na temat poszczególnych modeli objętych Premium Service i warunków promocji znajdują się na stronie acer.pl/support

Zdecydowana większość urządzeń Acer już teraz naprawiana jest w czasie nie dłuższym niż 5 dni. W sierpniu 2016 roku 97,1% wszystkich napraw zostało wykonanych w tym czasie. Jednym z czynników wpływających na skrócenie czasu serwisowania jest dostępność części zamiennych – 99,4% znajduje się na miejscu, we Wrocławiu.


Kontakt z klientem, szybkość realizacji napraw oraz poziom jakości obsługi i rozmowy konsultanta ze zgłaszającym mają swoje odzwierciedlenie w wysokiej ocenie pracy serwisu, wystawianej przez klientów. W sierpniu, w skali 1-10, średnia ocena wyniosła 8,78. W tej samej ankiecie 91% użytkowników urządzeń Acer poleciłoby je swoim znajomym.

źródło: Acer

Kan