Wygodny dostęp do informacji o produktach i usługach ponad 2,3 mln firm, szybka pomoc w znalezieniu i zlokalizowaniu na mapie np. banku, restauracji czy dobrego serwisu samochodowego w każdym mieście w Polsce możliwy jest dzięki wyszukiwarce lokalnej panoramafirm.pl. Firma Eniro Polska, właściciel marki Panorama Firm zgodnie z najnowszymi trendami i potrzebami użytkowników serwisu, przebudowała główną stronę wyszukiwarki.


Design serwisu oparty jest na atrakcyjnych zdjęciach budzących pozytywne emocje w użytkownikach. Wraz z kolejnymi odsłonami strony głównej użytkownicy widzą różne zdjęcia w tle oraz hasła zachęcające do skorzystania z usługi w swojej okolicy np.: Kawa z przyjaciółmi? Weterynarz dla pupila? Nowa praca? Restauracja na dziś? Serwis panoramafirm.pl wykonany jest w technologii responsywnej, dopasowanej do ekranów różnych urządzeń. Projektanci strony dobrali zdjęcia w tle w taki sposób, aby wyglądały atrakcyjnie zarówno na dużym jak i małym ekranie.


Serwis zbudowany jest z myślą zarówno o użytkownikach, jak i o klientach. Eniro Polska zależy na interakcji odwiedzających serwis z firmą. Dlatego też na stronie panoramafirm.pl pokazane są wszystkie oferowane serwisy i usługi dostępne w Eniro Polska. Ponadto na stronie wyszukiwarki przedstawione są opinie zadowolonych klientów, pokazane jest życie firmy, a także użytkownicy mogą bezpośrednio przejść na stronę korporacyjną firmy. Dodatkową zaletą nowego serwisu jest możliwość dodawania firm do bazy danych zarówno przez klientów Panoramy Firm, jak i jej użytkowników.

Nowa odsłona wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl wychodzi naprzeciw potrzebom klientów i użytkowników. Treści, układ nawigacji oraz grafiki wyświetlają się tak, aby można z nich korzystać w sposób intuicyjny. Dla reklamodawców został ułatwiony dostęp do strony z ofertą reklamową. Ponadto zostało wprowadzonych wiele udogodnień pozwalających na bardziej komfortowe wyszukiwanie firm i ich ofert.

Najważniejsze zmiany:

  • nowy wygląd katalogu branż oraz zmodyfikowany sposób jego działania, uwzględniający lokalizacje użytkownika
  • zmieniające się zdjęcia
  • nowa prezentacja produktów i usług oferowanych przez Eniro Polska
  • nowe informacje, w tym np. o życiu firmy, rekomendacjach klientów czy społeczności okołobiznesowej (użytkownicy, fani na Facebooku)
  • na stronie głównej są 2 prestiżowe miejsca reklamowe

Wygoda korzystania z serwisu i atrakcyjność strony startowej są istotne dla odbiorców serwisu i mają bezpośredni wpływ na zadowolenie 5 mln internautów, którzy odwiedzają Panoramę Firm każdego miesiąca. W ubiegłym roku odnotowaliśmy 16% wzrost unikalnych użytkowników na serwisie, więc jesteśmy dumni z rosnącego zainteresowania. Stale szukamy lepszych rozwiązań i będziemy dalej zmieniać serwis zgodnie z oczekiwaniami użytkowników. – mówi Magdalena Wypychowicz, Dyrektor ds. Strategii Rozwoju Rynku w Eniro Polska.

źródło: Panorama Firm

Kan