Już we wrześniu Warszawa stanie się biznesowym centrum branży nowych technologii, a zwłaszcza telefonii komórkowej. 24 oraz 25 września w warszawskim centrum EXPO XXI odbędzie się międzynarodowe spotkanie B2B sektora IT i Telecom. Będzie to pierwsze tego rodzaju wydarzenie branżowe, skupiające firmy oraz przedsiębiorców branży IT z Europy Centralnej i Wschodniej organizowane na terenie Polski.


Mobility Reseller Days jest jednym z projektów sygnowanych marką „Mobility” tj. miesięcznik „Mobility”, który powstał 13 lat temu i jest dzisiaj największym w Polsce magazynem o nowych technologiach. Skład projektu wchodzi również konkurs „Złoty Bell” połączony z Galą Mobility Trends, którą organizujemy od 2010 roku. Na bazie naszych doświadczeń zdecydowaliśmy się na zorganizowanie branżowego spotkania, gdyż widzimy, że w biznesie najbardziej liczą się bezpośrednie relacje . Wydarzenie MRD organizujemy po raz pierwszy, ale wierzymy, że z każdym rokiem będzie się ono się rozwijać. Dzięki pomocy naszych partnerów, patronów medialnych stanie się europejskim spotkaniem całej branży – komentuje Tomasz Cieślak, organizator wydarzenia i prezes wydawnictwa MIT MEDIA Group Sp. z o.o.

Mobility Reseller Days to nie tylko cele kooperacyjne – zacieśnienie relacji partnerskich i handlowych polskich przedstawicieli branży z zagranicznymi. MRD to również cele edukacyjne – zarówno dla uczestników, jak i gości targów – które dotyczą rozszerzenia wiedzy o rozwoju lokalnych kanałów sprzedaży, programach partnerskich, czy szkoleniach. Głównymi obszarami tematycznymi poruszanymi podczas Mobility Reseller Days będzie m.in.: specyfikacja polskiego rynku telekomunikacyjnego oraz IT, tematyka programów partnerskich, e-Handel, czy nowoczesny marketing.

Formuła spotkań biznesowych jest wszędzie podobna, każda ma cel integracyjny i wspierający rozwiązania dla firm. Formuła Mobility Reseller Days jest wydarzeniem łączącym konferencje, prezentacje produktów i usług. Mamy również część wystawienniczą, gdzie każdy może umówić się wcześniej na spotkanie z przedstawicielem firmy biorącej udział w wydarzeniu. Właśnie podczas takich spotkań wymiana doświadczeń, opinii ma największe znaczenie. – dodaje Tomasz Cieślak.

Niezwykle ważne jest to by kraj, taki jak Polska, stanowił silną konkurencję dla zagranicznych producentów sprzętu elektronicznego, jednocześnie potrafiąc z nimi współpracować. Do osiągnięcia tego celu niezbędna jest promocja branży IT, telekomunikacji i mobilnych technologii, wyciągnięcie pomocnej ręki do osób zainteresowanych wejściem na rynek oraz poznanie konkurencji.

Potencjał Mobility Reseller Days dostrzegły instytucje państwowe tj. Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, Ministerstwa Gospodarki oraz Urzędu Komunikacji Elektronicznej i objęły nad tym wydarzeniem patronat honorowy. Jest to ogromne wyróżnienie oraz gest wskazujący na zaufanie jedynych z najważniejszych instytucji wspierających zarówno biznes, gospodarkę, jak i branżę nowych technologii.

Chęć uczestnictwa w wydarzeniu wyraziło wiele firm z branży, m.in. Intel, Amco Phone, HP, TelForceOne, NaviExpert, Lark, Krusell, Maxcom, Navitel, RedLine, Parrot. Pełna lista wystawców zostanie opublikowana w połowie września br.

źródło: MIT MEDIA Group

Kan