Grupa LoVo z roku na rok generuje coraz wyższy przychód ze sprzedaży swoich usług. Inwestowanie w innowacje, wdrażanie nowych rozwiązań i rozszerzanie oferty, stanowią skuteczną drogę do utrzymania dynamiki wzrostu sprzedaży w 2014 roku.

Świadcząca usługi telekomunikacyjne na rynku B2B, Grupa LoVo wypracowała w 2013 roku ponad 28 mln zł skonsolidowanego przychodu, co daje 23 proc. dynamikę wzrostu w stosunku do roku poprzedniego, a także – w świetle poczynionych inwestycji – optymistyczną perspektywę na rok 2014.

Celem Grupy jest utrzymanie tendencji wzrostowej na zbliżonym poziomie. Prognozowany wzrost skonsolidowanego przychodu na rok 2014, wynosi blisko 18 proc., tj. 33 mln zł wobec 28 mln zł z roku ubiegłego. Zgodnie z danymi za I kwartał roku bieżącego obrót Grupy LoVo wyniósł 8,1 mln zł, co stanowi przeszło 17 proc. wzrost względem I kwartału roku 2013. Ponadto zysk brutto na rok bieżący oszacowany został na 8,18 mln zł. – podsumowuje Mateusz Skonieczny, Dyrektor Finansowy Grupy LoVo.

Wzrost zatrudnienia

Efektem rozwoju Grupy jest zwiększone zapotrzebowanie na wykwalifikowaną kadrę, zarówno odpowiedzialną za generowanie przychodu (takich jak sprzedaż, badania i rozwój), jak również odpowiedzialną za obsługę techniczną i administracyjną. Liczba pracowników zatrudnionych w Grupie LoVo w 2014 roku może zwiększyć się o ponad 30 proc. Zatem wobec 45 osób zatrudnionych w roku 2013, może wynieść nawet 60 pracowników.

Inwestycje współfinansowane z UE

Znaczną część zasobów finansowych LoVo inwestuje w innowacyjne technologie. Miniony rok rozpoczął się od wdrażania projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, takich jak platforma B2B Centrum, dzięki której zautomatyzowano komunikację biznesową z partnerami usług hurtowych oraz nowatorski projekt ePASO – wirtualna numeracja do pomiaru skuteczności serwisów ogłoszeniowych i reklamy online i offline.

Źródło: Grupa LoVo

Kan