Ubrania z folkowymi motywami i drewniane słuchawki – to dwa charakterystyczne elementy stylizacji Cleo. Wokalistka pozostanie wierna temu wizerunkowi, bowiem wytwórnia UrbanRec zajmująca się wydawaniem piosenek Donatana i Cleo podpisała umowę z Kruger&Matz na promocję produktową marki także w kolejnych teledyskach. Hit „My Słowianie”, w którym Cleo debiutowała w słuchawkach, odnotował już ponad 44,5 mln wyświetleń na serwisie YouTube.
W hicie „My Słowianie” Cleo wystąpiła w modelu słuchawek KM 665MP, które łączą w sobie drewno klonowe, ekoskórę i najwyższej jakości brzmienie. W klipie pojawia się także Donatan, który wybrał dla siebie słuchawki KM 660EB wykonane z drewna hebanowego. W drugim singlu „Cicha woda” Cleo również założyła słuchawki KM 665WN jednak tym razem do jej stylizacji pasował model wykonany z drewna orzecha czarnego. W teledysku pojawia się także promocja słuchawek KM 660RW oraz KM0665MP, które tym razem założył Donatan. „K&M oprócz tego że bardzo dobrze brzmią charakteryzują się jeszcze nieprzeciętnym wyglądem. Naturalne drewniane obicie dodaje słuchawkom klimatu i doskonale komponuje się z moimi teledyskami” – tłumaczy swoje upodobania producent.
„W przypadku wyboru gwiazd do naszych reklam stawiamy na charyzmatyczne osobowości, które budzą pozytywne ale niejednoznaczne emocje. Z duetem Donatan-Cleo zdecydowaliśmy się na promocję typu product placement i myślę, że śmiało możemy mówić o wielkim sukcesie. Ponad 44 mln wyświetleń tylko na YouTube gwarantuje nam olbrzymią reklamę i ogromny wzrost sprzedaży. Cieszę się, że ta efektywna współpraca będzie kontynuowana w kilku kolejnych teledyskach, w których na pewno będziemy starali się pokazać także inne produkty Kruger&Matz m.in. smartfony” – powiedział Michał Leszek, dyrektor marketingu Kruger&Matz.
Produkty Kruger&Matz są widoczne zarówno w teledyskach, na fanpage’u jak i w ofercie sklepu internetowego Urban City.
źródło: Krüger&Matz
Kan
Donatana ? To on czy ona ? A może tak popularny obecnie „dżender” ?
Po imieniu nie dowiesz się czy to chłop czy baba, przykładem jest Conchita 🙂
Jak to zwykłe kopiuj i wklej z materiału reklamowego to redaktor nawet nie spojrzał co tam jest napisane 😉 Dlatego tytuł też skopiowany z tekstu, Donatan to mężczyzna, Cleo to kobieta więc w tytule powinna być poprawka Donatan i Cleo, a nie Donatana 🙂
Cóż każdemu zdarzyć się może literówka. Dziękuję za zainteresowanie tematem. Andrzej
Donatan to męska forma imienia Domata, zresztą pochodzi od słowa , imienia(?) Donat. Takie amerykańskie pączki z dziurką (Dunkin Donuts), identycznie masz z imieniem Justyna i męskiej formie Justyn ( zapewne wzięło się z angielskiej formy Justin = Dzastin). W kwestii samej kampanii reklamowej to złe posunięcie. Autor kampanii sobie pewnie myśli że jak ktoś lubi Cleo i/lub Donatana to od razu pobiegnie do sklepu po Krugera.
Kruger und Matz: nawet specyfikacji waszych wyrobów już nie przeczytam! Żenua, dno i wodorosty! Miałbym być konsumentem elektroniki użytkowej na takim poziomie? To mnie obraża! No i naukowiec specjalista itd. się tu przypałętał (kurcze, może to trzecia klasa podstawówki:( – bo wywód etymolo powyżej siódmego nieba 😉
Beznadziejna nazwa firmy i te reklamy, ale bardzo dobry sprzęt. Tylko nie piszcie, ze to chinska tandeta, jak nawet nie czytacie specyfikacji … Kupiłem telefon SOUL, ekran 4,7 cal, waga 100g i grubość 7,4mm robią wrazenie, faktycznie nie trzeba czytac specyfikacji przed zakupem, wystarczy wziąć ten telefon do ręki …
Ja kupiłem słuchawki K&M i po 6 miesiącach jak zwykle przy jednej naderwał się kabel, a niby było opleciony i inne bzdety. Postanowiłem tym razem wydać więcej kasy i kupiłem brainwavz, grają dużo lepiej i są bardzo wytrzymałe.