Ubrania z folkowymi motywami i drewniane słuchawki – to dwa charakterystyczne elementy stylizacji Cleo. Wokalistka pozostanie wierna temu wizerunkowi, bowiem wytwórnia UrbanRec zajmująca się wydawaniem piosenek Donatana i Cleo podpisała umowę z Kruger&Matz na promocję produktową marki także w kolejnych teledyskach. Hit „My Słowianie”, w którym Cleo debiutowała w słuchawkach, odnotował już ponad 44,5 mln wyświetleń na serwisie YouTube.


W hicie „My Słowianie” Cleo wystąpiła w modelu słuchawek KM 665MP, które łączą w sobie drewno klonowe, ekoskórę i najwyższej jakości brzmienie. W klipie pojawia się także Donatan, który wybrał dla siebie słuchawki KM 660EB wykonane z drewna hebanowego. W drugim singlu „Cicha woda” Cleo również założyła słuchawki KM 665WN jednak tym razem do jej stylizacji pasował model wykonany z drewna orzecha czarnego. W teledysku pojawia się także promocja słuchawek KM 660RW oraz KM0665MP, które tym razem założył Donatan. „K&M oprócz tego że bardzo dobrze brzmią charakteryzują się jeszcze nieprzeciętnym wyglądem. Naturalne drewniane obicie dodaje słuchawkom klimatu i doskonale komponuje się z moimi teledyskami” – tłumaczy swoje upodobania producent.

W przypadku wyboru gwiazd do naszych reklam stawiamy na charyzmatyczne osobowości, które budzą pozytywne ale niejednoznaczne emocje. Z duetem Donatan-Cleo zdecydowaliśmy się na promocję typu product placement i myślę, że śmiało możemy mówić o wielkim sukcesie. Ponad 44 mln wyświetleń tylko na YouTube gwarantuje nam olbrzymią reklamę i ogromny wzrost sprzedaży. Cieszę się, że ta efektywna współpraca będzie kontynuowana w kilku kolejnych teledyskach, w których na pewno będziemy starali się pokazać także inne produkty Kruger&Matz m.in. smartfony” – powiedział Michał Leszek, dyrektor marketingu Kruger&Matz.

Produkty Kruger&Matz są widoczne zarówno w teledyskach, na fanpage’u jak i w ofercie sklepu internetowego Urban City.

źródło: Krüger&Matz

Kan