Oświadczenie w sprawie danych klientów
W związku z informacjami o wycieku danych z naszego systemu, zapewniamy, że nasi specjaliści od bezpieczeństwa monitorują sytuację i niezwłocznie zablokowali dostęp do systemu, z którego nastąpił wyciek. Na podstawie dotychczasowych ustaleń wszystko wskazuje na to, że mogło dojść do przestępstwa, polegającego na nieuprawnionym wykorzystaniu hasła i loginu do systemu sprzedażowego przez jednego z naszych współpracowników. Dane opublikowane w sieci dotyczą 36 klientów i nie zawierają numerów PESEL ani haseł pozwalających logować się do systemu UPC. Zgodnie z obowiązującym prawem powiadomimy o zaistniałej sytuacji GIODO, a także klientów oraz organy ścigania. Jednocześnie prowadzimy intensywne postępowanie wyjaśniające, którego celem jest ustalenie winnych wycieku danych i zapobieżenie podobnym sytuacjom w przyszłości.
Michał Fura, rzecznik UPC Polska
Kan
Zostaw komentarz