Polski operator Exatel został partnerem Avaya, amerykańskiego dostawcy usług komunikacyjnych. Firmy będą oferować wspólne usługi contact center, telefonii IP oraz wideokonferencji.

Podpisanie umowy o partnerstwie pozwoli na dostarczenie Klientom dedykowanych rozwiązań zintegrowanej komunikacji i kolaboracji, miedzy innymi central i telefonów IP i wspomagających komunikację aplikacji na smartfony i komputery.

Partnerstwo z Avaya to kolejny krok w budowaniu nowego modelu biznesowego Exatel
w ramach naszej strategii. Pozwala nam oferować rozwiązania cieszące się uznaniem rynku na bardzo korzystnych warunkach. Dla naszych Klientów oznacza to przede wszystkim obniżenie kosztów działalności i podniesienie funkcjonalności przez zaoferowanie bogatego pakietu usług ujednoliconej komunikacji. Dodatkowo, na raz uruchomionym systemie będzie można z czasem w prosty sposób dodawać nowe usługi, np. wideokonferencje czy narzędzia do pracy grupowej. Takie podejście umożliwia obniżenie kosztów utrzymania systemu nawet o 40% w stosunku do tradycyjnych rozwiązań
” – mówi prezes Exatel, Wojciech Pomykała.

Współpraca z Exatel pozwoli odpowiedzieć na potrzeby klientów, którzy szukają kompleksowych rozwiązań optymalizujących współpracę wewnątrz organizacji i usprawniających komunikację ze światem zewnętrznym. Wspólnie zamierzamy skupić się na segmencie szybko rozwijających się małych i średnich przedsiębiorstw, szukających optymalnych kosztowo, elastycznych i skalowalnych rozwiązań, które można rozbudowywać wraz z rozwojem organizacji i dostosowywać do zmieniających się potrzeb firmy i jej Klientów” – powiedział prezes Avaya Poland, Wojciech Głażewski.

Umowa partnerska dotyczy również wspólnego działania w obszarach Data Networking oraz SME Communications.

źródło: Exatel

Kan