Jesteś tutaj:-, Rynek, Voip-Exatel i Avaya dostarczą rozwiązania VoIP oraz Contact Center

Exatel i Avaya dostarczą rozwiązania VoIP oraz Contact Center

Polski operator Exatel został partnerem Avaya, amerykańskiego dostawcy usług komunikacyjnych. Firmy będą oferować wspólne usługi contact center, telefonii IP oraz wideokonferencji.

Podpisanie umowy o partnerstwie pozwoli na dostarczenie Klientom dedykowanych rozwiązań zintegrowanej komunikacji i kolaboracji, miedzy innymi central i telefonów IP i wspomagających komunikację aplikacji na smartfony i komputery.

Partnerstwo z Avaya to kolejny krok w budowaniu nowego modelu biznesowego Exatel
w ramach naszej strategii. Pozwala nam oferować rozwiązania cieszące się uznaniem rynku na bardzo korzystnych warunkach. Dla naszych Klientów oznacza to przede wszystkim obniżenie kosztów działalności i podniesienie funkcjonalności przez zaoferowanie bogatego pakietu usług ujednoliconej komunikacji. Dodatkowo, na raz uruchomionym systemie będzie można z czasem w prosty sposób dodawać nowe usługi, np. wideokonferencje czy narzędzia do pracy grupowej. Takie podejście umożliwia obniżenie kosztów utrzymania systemu nawet o 40% w stosunku do tradycyjnych rozwiązań
” – mówi prezes Exatel, Wojciech Pomykała.

Współpraca z Exatel pozwoli odpowiedzieć na potrzeby klientów, którzy szukają kompleksowych rozwiązań optymalizujących współpracę wewnątrz organizacji i usprawniających komunikację ze światem zewnętrznym. Wspólnie zamierzamy skupić się na segmencie szybko rozwijających się małych i średnich przedsiębiorstw, szukających optymalnych kosztowo, elastycznych i skalowalnych rozwiązań, które można rozbudowywać wraz z rozwojem organizacji i dostosowywać do zmieniających się potrzeb firmy i jej Klientów” – powiedział prezes Avaya Poland, Wojciech Głażewski.

Umowa partnerska dotyczy również wspólnego działania w obszarach Data Networking oraz SME Communications.

źródło: Exatel

Kan

Autor |2014-01-02T12:23:26+01:002 stycznia 2014 12:23|Kategorie: Newsy, Rynek, Voip|Tagi: , , , |23 komentarze

23 komentarze

  1. Dred 10 stycznia 2014 w 15:37 - Odpowiedz

    Jestem ciekaw czy będą tą usługę dostarczali równie dobrze co aktualni liderzy voip czyli np. easycall

    • ukasz 13 stycznia 2014 w 18:44 - Odpowiedz

      Easycall to kompletnie inny operator o innym rozwinięciu technologicznym. Myślę, że nie ma co porównywać. Jakościowo kompletnie inna bajka

  2. Fernii 27 lutego 2014 w 16:45 - Odpowiedz

    Nie sądzę, by byli jacyś lepsi od EasyCall

  3. Barneyo 28 lutego 2014 w 09:37 - Odpowiedz

    Dla mnie to nie ważne, kto lepszy, ma nie być problemów z połączeniami i tyle.

  4. dagmara 5 marca 2014 w 17:14 - Odpowiedz

    EasyCall to moj ulubiony operator korzystam i nie mam problemów nigdy z nim i co jakiś czas maja Bardzo dobre promocje !
    😀
    Na moim smartfonie też działa!!

  5. bruce 10 marca 2014 w 20:16 - Odpowiedz

    EasyCall jest już długo na rynku najlepszy operator.

  6. Olaf 13 kwietnia 2014 w 17:52 - Odpowiedz

    Jedynym teraz rozwiazaniem to EasyCall to jedyna aktualnie aplikacja z której korzystam na codzień jest łatwa w uzyciu i działa stabilnie.

  7. Edgar 21 kwietnia 2014 w 07:25 - Odpowiedz

    Ja pracuje w call center to te aplikacje ktora mamy w firmie to tragedia skaplikowana i ciagle sie zawiesz itp :lol
    korzystam z easycall do dzwonienia czasem to wogole inna rozmowa działa szybko nic sie nie zawiesz nie wiem dla czego nie poszukali sobie takich prostych aplikacji
    jesli chodzi o jakość rozmowy jest dosc dobra 🙂

  8. mikis77 29 kwietnia 2014 w 09:44 - Odpowiedz

    Z VoIP to ja tylko z easycalla nie narzekam jest oki
    Apka prosta i ładna

  9. IRUS 7 maja 2014 w 17:04 - Odpowiedz

    Voip to dzwonie z aplikacji easycall czasem do cioci dobrze mi sie przez tą apke rozmawia wiec smiało moge polecic

  10. rupiec 21 maja 2014 w 08:05 - Odpowiedz

    Jesli chodzi o aplikacje voip to easycall bardzo duzo dobrego słyszałem i kilka razy nawet z ich aplikacji korzystałem.

  11. machi 8 czerwca 2014 w 11:43 - Odpowiedz

    do call center tylko easycall działam pracuje na tym ..

    • Trenczi 31 lipca 2014 w 10:58 - Odpowiedz

      Fajny ten easycall

  12. Piotr85 1 sierpnia 2014 w 12:18 - Odpowiedz

    My pracujemy na spikonie… bardzo wygodny w obsłudze

  13. Aldi 7 sierpnia 2014 w 10:00 - Odpowiedz

    No Spikon jest o wiele lepszy…

  14. kowaleczka 7 sierpnia 2014 w 10:26 - Odpowiedz

    Ja miałam z nim taki problem że okrutnie zamulał, mimo karty pamięci aplikacje nie chciały się na niej zapisywać. Wszystko co ściągnęlam szło mi na telefon, a karta była zawalona tylko zdjęciami i muzyką….więc nie mogłam mieć nawet za dużo aplikacji :/

  15. ZdzisawVOIP 20 sierpnia 2014 w 15:46 - Odpowiedz

    To zależy kto co lubi obydwie firmy mają wiele do zaoferowania jeżeli chodzi o rynek telefonii voip

  16. Piotr85 18 września 2014 w 07:04 - Odpowiedz

    No ten Spikon jest młodszy, ale ma jak dla mnie lepszą infrastrukturę i panel.

  17. Piotr85 18 września 2014 w 07:06 - Odpowiedz

    [quote]No ten Spikon jest młodszy, ale ma jak dla mnie lepszą infrastrukturę i panel. [/quote]
    No i druga sprawa, że mamy u nich dość niskie ceny, bo o to chyba głównie też chodzi przy przejściu…

  18. Justynka 28 października 2014 w 13:20 - Odpowiedz

    A to różnie u mnie w pracy jest easycall, ale o tym drugim też słyszałam pozytywne komentarze.

    • Jankes 30 października 2014 w 22:28 - Odpowiedz

      Też uwazam akurat EasyCall za jeden z lepszych na rynku voip

    • Windu 25 listopada 2014 w 10:59 - Odpowiedz

      EasyCALL jak dla mnie to na chwilę obecną jedyny wybór na tym rynku. Niby duża konkurencja, a firm mogących pochwalić się czymś konkretnym takich jak EC mało…

  19. Magdajak 23 maja 2015 w 19:57 - Odpowiedz

    No tego to akurat nie wiem, bo korzystam indywidualnie, ale nie narzekam.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

https://linebet-bangladesh.com/en/mobile