Polski operator Exatel został partnerem Avaya, amerykańskiego dostawcy usług komunikacyjnych. Firmy będą oferować wspólne usługi contact center, telefonii IP oraz wideokonferencji.
Podpisanie umowy o partnerstwie pozwoli na dostarczenie Klientom dedykowanych rozwiązań zintegrowanej komunikacji i kolaboracji, miedzy innymi central i telefonów IP i wspomagających komunikację aplikacji na smartfony i komputery.
„Partnerstwo z Avaya to kolejny krok w budowaniu nowego modelu biznesowego Exatel
w ramach naszej strategii. Pozwala nam oferować rozwiązania cieszące się uznaniem rynku na bardzo korzystnych warunkach. Dla naszych Klientów oznacza to przede wszystkim obniżenie kosztów działalności i podniesienie funkcjonalności przez zaoferowanie bogatego pakietu usług ujednoliconej komunikacji. Dodatkowo, na raz uruchomionym systemie będzie można z czasem w prosty sposób dodawać nowe usługi, np. wideokonferencje czy narzędzia do pracy grupowej. Takie podejście umożliwia obniżenie kosztów utrzymania systemu nawet o 40% w stosunku do tradycyjnych rozwiązań” – mówi prezes Exatel, Wojciech Pomykała.
„Współpraca z Exatel pozwoli odpowiedzieć na potrzeby klientów, którzy szukają kompleksowych rozwiązań optymalizujących współpracę wewnątrz organizacji i usprawniających komunikację ze światem zewnętrznym. Wspólnie zamierzamy skupić się na segmencie szybko rozwijających się małych i średnich przedsiębiorstw, szukających optymalnych kosztowo, elastycznych i skalowalnych rozwiązań, które można rozbudowywać wraz z rozwojem organizacji i dostosowywać do zmieniających się potrzeb firmy i jej Klientów” – powiedział prezes Avaya Poland, Wojciech Głażewski.
Umowa partnerska dotyczy również wspólnego działania w obszarach Data Networking oraz SME Communications.
źródło: Exatel
Kan
Jestem ciekaw czy będą tą usługę dostarczali równie dobrze co aktualni liderzy voip czyli np. easycall
Easycall to kompletnie inny operator o innym rozwinięciu technologicznym. Myślę, że nie ma co porównywać. Jakościowo kompletnie inna bajka
Nie sądzę, by byli jacyś lepsi od EasyCall
Dla mnie to nie ważne, kto lepszy, ma nie być problemów z połączeniami i tyle.
EasyCall to moj ulubiony operator korzystam i nie mam problemów nigdy z nim i co jakiś czas maja Bardzo dobre promocje !
😀
Na moim smartfonie też działa!!
EasyCall jest już długo na rynku najlepszy operator.
Jedynym teraz rozwiazaniem to EasyCall to jedyna aktualnie aplikacja z której korzystam na codzień jest łatwa w uzyciu i działa stabilnie.
Ja pracuje w call center to te aplikacje ktora mamy w firmie to tragedia skaplikowana i ciagle sie zawiesz itp :lol
korzystam z easycall do dzwonienia czasem to wogole inna rozmowa działa szybko nic sie nie zawiesz nie wiem dla czego nie poszukali sobie takich prostych aplikacji
jesli chodzi o jakość rozmowy jest dosc dobra 🙂
Z VoIP to ja tylko z easycalla nie narzekam jest oki
Apka prosta i ładna
Voip to dzwonie z aplikacji easycall czasem do cioci dobrze mi sie przez tą apke rozmawia wiec smiało moge polecic
Jesli chodzi o aplikacje voip to easycall bardzo duzo dobrego słyszałem i kilka razy nawet z ich aplikacji korzystałem.
do call center tylko easycall działam pracuje na tym ..
Fajny ten easycall
My pracujemy na spikonie… bardzo wygodny w obsłudze
No Spikon jest o wiele lepszy…
Ja miałam z nim taki problem że okrutnie zamulał, mimo karty pamięci aplikacje nie chciały się na niej zapisywać. Wszystko co ściągnęlam szło mi na telefon, a karta była zawalona tylko zdjęciami i muzyką….więc nie mogłam mieć nawet za dużo aplikacji :/
To zależy kto co lubi obydwie firmy mają wiele do zaoferowania jeżeli chodzi o rynek telefonii voip
No ten Spikon jest młodszy, ale ma jak dla mnie lepszą infrastrukturę i panel.
[quote]No ten Spikon jest młodszy, ale ma jak dla mnie lepszą infrastrukturę i panel. [/quote]
No i druga sprawa, że mamy u nich dość niskie ceny, bo o to chyba głównie też chodzi przy przejściu…
A to różnie u mnie w pracy jest easycall, ale o tym drugim też słyszałam pozytywne komentarze.
Też uwazam akurat EasyCall za jeden z lepszych na rynku voip
EasyCALL jak dla mnie to na chwilę obecną jedyny wybór na tym rynku. Niby duża konkurencja, a firm mogących pochwalić się czymś konkretnym takich jak EC mało…
No tego to akurat nie wiem, bo korzystam indywidualnie, ale nie narzekam.