Firma Pitney Bowes Inc. ogłosiła zawarcie wieloletniej umowy licencyjnej z Twitterem, czołową globalną siecią umożliwiającą udostępnianie informacji w czasie rzeczywistym, dotyczącą rozwiązań Location Intelligence dla platformy mobilnej.

Rozwiązania Location Intelligence firmy Pitney Bowes oferują usługi geokodowania i odwrotnego geokodowania dla platform mobilnych, firma oferuje także rozwiązania do tworzenia map dla sektora ubezpieczeniowego, usług finansowych, handlu detalicznego i sektora publicznego. Precyzyjne geokodowanie jest oparte na adresach, które poddano starannej weryfikacji i walidacji przed przypisaniem współrzędnych (długości i szerokości geograficznej). Rozwiązanie do geokodowania firmy Pitney Bowes, wykorzystujące spójny interfejs API, opracowano przede wszystkim z myślą o platformach mobilnych. Twitter wykorzysta technologię Location Intelligence firmy Pitney Bowes dla celów udostępniania lokalizacji w tweetach.

Funkcja lokalizacji jest domyślnie wyłączona i jeśli użytkownik nie zdecyduje się na skorzystanie z niej, Twitter nie będzie wyświetlać żadnych informacji dotyczących lokalizacji. Ta opcjonalna funkcja pozwoli użytkownikom Twittera na udostępnianie swojej lokalizacji w tweetach w sposób selektywny. Funkcję wyświetlania lokalizacji w tweetach można w każdej chwili wyłączyć; użytkownicy mogą również usunąć informacje o lokalizacji przed opublikowaniem tweeta. Ponadto użytkownicy Twittera mogą jednym kliknięciem usunąć wszystkie wcześniejsze dane dotyczące lokalizacji.

Twitter ma obecnie ponad 230 milionów użytkowników, a niemal 60 procent spośród 500 milionów codziennych tweetów jest przesyłane za pomocą urządzeń mobilnych.

źródło:
IMAGIS

Kan