Dzisiaj ogłoszono powstanie nowej firmy Unify. Jest ona zbudowana na bogatym doświadczeniu i 170-letniej tradycji innowacji Siemens Enterprise Communications, jednego z wiodących na świecie dostawców rozwiązań umożliwiających efektywną komunikację biznesu. Unify została stworzona aby zmienić sposób komunikacji i współpracy firm, pomagając w organizacji czasu przeznaczonego na przygotowywanie i wykonywanie pracy. Marka i wizja Unify zostały ogłoszone dzisiaj na globalnym, wirtualnym evencie nadawanym na żywo poprzez webcast jednocześnie z Monachium i Nowego Jorku.

Unify definiuje nową metodę pracy, która jest oparta na trendach zmieniających komunikację i całą branżę IT, takich jak konsumeryzacja IT, BYOD (bring your own device) czy możliwości pracy z dowolnego miejsca na świecie. Start nowej marki został zbudowany na tworzonym z rozmachem Projekcie Ansible, który został ogłoszony w czerwcu 2013 r. i już zdobył znaczne uznanie na rynku. Projekt Ansible jest nową platformą komunikacji i współpracy następnej generacji. Jest to pierwsza platforma dostarczająca wyjątkowego jednookienkowego doświadczenia [„single pane of glass”], mająca zastosowanie praktycznie w każdym urządzeniu i wychodząca poza ramy założeń, łącząca każdy kanał, włączając oprogramowanie społecznościowe, aplikacje biznesowe, video, tekstowe, statystykę oraz tradycyjną komunikację głosową. Umożliwia zespołom wartościowe konwersacje, co znacznie podnosi ich wydajność. Nowa platforma ma na celu poprawę wyników firmy poprzez aktywność w czasie rzeczywistym dzięki połączeniu systemów głosowych, video, społecznościowych, wyszukiwania i aplikacji dla procesów biznesowych, a także innych kanałów w immersyjne, całościowe i intuicyjne doświadczenie.

Unify ma jednoznacznie prowadzić naszych klientów i cały przemysł w kierunku stworzenia nowego sposobu pracy, która zmieni obecną komunikację i współpracę firm. Technologia będzie mogła wzmocnić wysiłki pracowników w przekazywaniu informacji, pobudzić zespoły i procesy, a przez to zwiększać wydajność firmy – powiedział Hamid Akhavan CEO, Unify. – Nasza historia jako Siemens jest bogata a powiązanie z dziedzictwem rynkowego innowatora jest bardzo silne. Nasza nowa marka wdraża w życie naszą wizję wspieraną przez oddanych pracowników na całym świecie, silną społeczność partnerów i ich niezmienne zaangażowanie, aby pomóc naszym klientom i ponad 45 milionom użytkowników osiągnąć pozytywny zwrot z inwestycji technologicznych. Nasi klienci są niesamowici, nasza historia jest godna pozazdroszczenia, a nasza przyszłość jako Unify jest nie do zatrzymania.”

źródło: Unify

Kan