W 2012 roku Grupa telekomunikacyjna LoVo, specjalizująca się w profesjonalnych usługach dla rynku hurtowego, wypracowała ponad 20 mln zł przychodu. W I kw. 2013 roku firma osiągnęła 30 proc. wzrost sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku, a przychód sięgnął 6,5 mln zł netto. Zarząd spółki szacuje, że 2013 rok zamknie przychodem na poziomie 30 mln zł, co oznacza uzyskanie 50% dynamiki wzrostu. W ostatnich 12 miesiącach firma zwiększyła zatrudnienie niemal o połowę. Obecnie firma liczy blisko 40 osób w dziale sprzedaży oraz badań i rozwoju produktów.

Grupa LoVo konsekwentnie realizuje strategię wzrostu, dzięki skutecznej sprzedaży usług telekomunikacyjnych na rynku B2B. To jedna z niewielu sieci telekomunikacyjnych specjalizujących się w profesjonalnych usługach dla rynku hurtowego. W ostatnich miesiącach Grupa Lovo podpisała 30 nowych umów międzyoperatorskich, świadcząc obecnie usługi dla ponad 400 podmiotów na rynku usług hurtowych. Szybki rozwój firmy w najbliższych miesiącach mają także zapewnić innowacyjne rozwiązania i produkty, nad którym pracuje dział badań i rozwoju.

Obecnie Grupa koncentruje się na rozwoju nowych technologii i budowie infrastruktury. Nasi eksperci pracują nad kilkoma projektami, które staną się podstawą rozwoju firmy w najbliższych latach. Jednym z nich jest platforma Trafix C5 tworząca zintegrowane środowisko przeznaczone dla operatorów, które pozwoli im na skorzystanie z usług telekomunikacyjnych bez konieczności poniesienia znaczących inwestycji w infrastrukturę. – mówi Andrzej Dąbrowa, członek zarządu Grupy LoVo.

Trafix C5 daje możliwość swobodnego zarządzanie bilingami, raportowaniem, fakturowaniem i realizacją płatności, oferując jednocześnie wszystkie produkty cyfrowe, w tym usługa telewizji, zarządzanie usługami internetowymi, głosowymi. Dzięki platformie, operatorzy usług telekomunikacyjnych będą również w stanie istotnie obniżyć koszty usług, co wpłynie na zwiększenie konkurencyjności oraz popytu na usługi telekomunikacyjne.

Ponadto Grupa LoVo wprowadza na polski rynek innowacyjne rozwiązanie pod nazwą ePASO (Elektroniczna Platforma Analiz Serwisów Ogłoszeniowych), dzięki któremu ogłoszenio- i reklamodawcy będą mogli efektywnie mierzyć skuteczność niemal wszystkich kanałów medialnych. Rozwiązanie wykorzystuje wirtualną numerację telefoniczną, która zostaje przypisana do konkretnych ogłoszeń, reklam i innych kanałów komunikacji. Posiadając unikatowy numer zwrotny, reklamodawcy są w stanie precyzyjnie określić zasięg, skuteczność konkretnego nośnika lub ogłoszenia oraz poziom zainteresowania ofertą. Rozwiązanie jest obecnie z powodzeniem stosowane przez agencje nieruchomości do oceny efektywności ogłoszeń.

Aktualnie firma prowadzi rozmowy z kolejnymi funduszami inwestycyjnymi. Uzyskane środki mają przełożyć się na zwiększenie wolumenu sprzedaży, rozwój sieci sprzedaży oraz wprowadzenie nowych produktów i usług.

źrodło: LoVo

Kan