W Rzymie w dniach 22-24.04.2013 r. odbywa się MVNO World Congress czyli doroczne spotkanie operatorów wirtualnych z całego świata. W tegorocznym kongresie udział bierze ponad 400 uczestników z 50 krajów, którzy wysłuchają kilkudziesięciu prezentacji dotyczących nowych wyzwań biznesowych oraz perspektyw rozwoju branży operatorów MVNO.
W spotkaniu bierze udział także Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska, który zaprezentował udany debiut operatora oraz strategię działań komunikacyjnych i dalszego rozwoju biznesu w Polsce.
Przedstawiciele operatorów wirtualnych obecni na spotkaniu MVNO World Congress’2013 w Rzymie omawiali wiele nowych wyzwao i perspektyw rozwoju stojących przed nimi, m.in.:
- gdzie są najważniejsze możliwości uzyskania wzrostu przychodów operatorów na świecie,
- w jaki sposób nowe regulacje wpłyną na rozwój nowych usług mobilnych,
- jak bardzo oferty nielimitowane wpłyną na biznes operatorów,
- dlaczego każdy operator MNO zdobywający rynek potrzebuje współpracy ze strony MVNO,
- filozofia i strategia tworzenia ofert MVNO w relacji z operatorem MNO,
- jak istotny będzie model działania M2M w branży MVNO,
- w jaki sposób tanie oferty konsumenckie oparte o WiFi zmienią obraz branży mobilnej,
- nowe możliwości techniczne dla operatorów dzięki zastosowaniu technologii LTE,
- znaczenie usług OTT (over the top) dla perspektyw rozwoju operatorów MVNO.
„Z zadowoleniem przyjąłem zaproszenie organizatorów MVNO World Congres’2013 do udziału w tym dorocznym spotkaniu wirtualnych operatorów z całego świata, gdyż daje ono możliwość bezpośredniej wymiany doświadczeń z bardzo różnych rynków i omówienia dotychczasowych sukcesów i przyszłych wyzwań dla branży MVNO” – powiedział Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska – „Polski rynek telefonii mobilnej jest oceniany przez wieluekspertów jako bardzo konkurencyjny, także w segmencie operatorów MVNO, więc zaprezentowane zrealizowane przez nas efektywne działania komunikacyjne Virgin Mobile Polska oraz perspektywy
rozwoju biznesu na rozwiniętym rynku komórkowym wzbudziły znaczące zainteresowanie wśród uczestników kongresu„.
źródło:
Virgin Mobile Polska
Kan
Może tak dowiemy się, ilu użytkowników, ma Virgin Mobile?
okolo 1500;)
Dziwne, że VMP, który ma taką ciekawą ofertę jest tak mało użytkowany. Prawdopodobnie przydałby się im podobny blog jaki ma Play czy Orange. Często zaskakuję znajomych gdy mówię o tej sieci, nawet reklamy nie bardzo trafiały do potencjalnych klientów, bo były nijakie