W Rzymie w dniach 22-24.04.2013 r. odbywa się MVNO World Congress czyli doroczne spotkanie operatorów wirtualnych z całego świata. W tegorocznym kongresie udział bierze ponad 400 uczestników z 50 krajów, którzy wysłuchają kilkudziesięciu prezentacji dotyczących nowych wyzwań biznesowych oraz  perspektyw rozwoju branży operatorów MVNO.

W spotkaniu bierze udział także Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska, który zaprezentował udany debiut operatora oraz strategię działań komunikacyjnych i dalszego rozwoju biznesu w Polsce.

Przedstawiciele operatorów wirtualnych obecni na spotkaniu MVNO World Congress’2013 w Rzymie omawiali wiele nowych wyzwao i perspektyw rozwoju stojących przed nimi, m.in.:

  • gdzie są najważniejsze możliwości uzyskania wzrostu przychodów operatorów na świecie,
  • w jaki sposób nowe regulacje wpłyną na rozwój nowych usług mobilnych,
  • jak bardzo oferty nielimitowane wpłyną na biznes operatorów,
  • dlaczego każdy operator MNO zdobywający rynek potrzebuje współpracy ze strony MVNO,
  • filozofia i strategia tworzenia ofert MVNO w relacji z operatorem MNO,
  • jak istotny będzie model działania M2M w branży MVNO,
  • w jaki sposób tanie oferty konsumenckie oparte o WiFi zmienią obraz branży mobilnej,
  • nowe możliwości techniczne dla operatorów dzięki zastosowaniu technologii LTE,
  • znaczenie usług OTT (over the top) dla perspektyw rozwoju operatorów MVNO.

Z zadowoleniem przyjąłem zaproszenie organizatorów MVNO World Congres’2013 do udziału w tym dorocznym spotkaniu wirtualnych operatorów z całego świata, gdyż daje ono możliwość bezpośredniej wymiany doświadczeń z bardzo różnych rynków i omówienia dotychczasowych sukcesów i przyszłych wyzwań dla branży MVNO” – powiedział Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska – „Polski rynek telefonii mobilnej jest oceniany przez wieluekspertów jako bardzo konkurencyjny, także w segmencie operatorów MVNO, więc zaprezentowane zrealizowane przez nas efektywne działania komunikacyjne Virgin Mobile Polska oraz perspektywy
rozwoju biznesu na rozwiniętym rynku komórkowym wzbudziły znaczące zainteresowanie wśród uczestników kongresu
„.

źródło:
Virgin Mobile Polska

Kan