Od końca zeszłego roku Telestrada nastawia się przede wszystkim na sprzedaż pakietów: telefon stacjonarny w sieci GSM z zestawem do trzech telefonów komórkowych, wszystkie objęte wspólnym pakietem minut do wykorzystania wewnątrz takiej rodzinnej minisieci. Do tych usług operator stara się dosprzedawać usługi mobilnego dostępu.

Telestrada jest stale rozwijającym się operatorem telekomunikacyjnym, działającym na rynku usług biznesowych i domowych od 2003 roku. Zapewniamy pełen zestaw usług „pierwotnych” – przeniesienie abonamentu telefonicznego z Orange (dawne TP) oraz innych Operatorów bez zmiany numeru, dostęp do Internetu w technologii aDSL, DSL, łącza symetryczne, tańsze połączenia telefoniczne, ale także szeroko rozwijamy ofertę usług inteligentnych, w których upatrujemy klucz do sukcesu rynkowego. Operator posiada już ponad 43 600 klientów.

W IV kwartale 2012 r. Spółka dostrzega potencjał budowania usług w oparciu o sieć komórkową i w tym celu podjęła współpracę z Polkomtel. Wdrożenie nowej technologii nie wpływa bezpośrednio na wyniki finansowe w roku 2012 lecz pozwoli w dłuższym okresie ograniczyć koszty łączy telekomunikacyjnych, uniezależnić się od pojedynczego dostawcy i zaproponować klientom usługi bardziej zaawansowane, w tym możliwość uzyskiwania tanich połączeń w pakietach rodzinnych. Wdrożenie usług telefonii stacjonarnej w oparciu o sieć komórkową pozwoli także na zaproponowanie klientom płynnego przejścia na telefonię komórkową. W III kwartale 2012 Spółka dokonała pierwszych podłączeń klientów w nowej technologii a w kwartale IV prowadziła wdrożenie usług komórkowych w modelu MVNO. Na I kwartał 2013 Telestrada planuje wprowadzenie na rynek przedpłaconych usług komórkowych skierowanych do młodszej grupy nabywców celem dywersyfikacji bazy klientów i modeli płatności za usługi.

Jeszcze we wrześniu ubiegłego roku zakończyliśmy aktywną sprzedaż usług w sieci stacjonarnej. Jeżeli jakiś klient się zgłosi, to taką usługę dostanie, ale zachęcamy raczej do abonowania telefonii typu fix, ale w sieci mobilnej. Dzisiaj klienci sieci bezprzewodowej, to prawie 10 proc. całej naszej bazy. Zakładamy, że w tym roku będzie rosła w tempie ok. 1 tys. przyłączeń netto klientów abonamentowych miesięcznie z coraz większym udziałem sieci bezprzewodowej – mówi rpkom.pl Jacek Lichota, prezes zarządu i współwłaściciel Telestrady.

W październiku 2009 spółka zależna Telestrady, Multimo rozpoczęła sprzedaż internetu mobilnego „Multimo Mobile”, wdrażając unikalną na rynku możliwość zawierania umów bezterminowych zarówno na internet mobilny, jak i stacjonarny w segmencie klientów indywidualnych i biznesowych. – Konsekwentnie do tej strategii Telestrada przymierza się do uruchomienia nowej marki MVNO – White Mobile. Widać ją już nawet w ofercie operatora, choć formalnie testy jeszcze trwają – dodaje Jacek Lichota.

źródło: rpkom.pl: Marże są wyższe w sieci komórkowej. Rusza kolejny marka MVNO

Kan