Łódzka firma świadcząca usługi outsourcingu w zakresie telemarketingu i telesprzedaży rozpoczęła współpracę z ITI Neovision w maju tego roku. Dzięki pozytywnym wynikom kampanii testowej spółka zarządzająca platformą n powierzyła firmie Telmon kolejne akcje sprzedażowe.

Telmon prowadzi na potrzeby telewizji ‘n’ kampanie sprzedażowe do obecnych klientów indywidualnych. Konsultanci przedłużają umowy, zawierają umowy terminowe z klientami mającymi umowę na czas nieokreślony oraz wspierają sprzedaż wyższych abonamentów, usług dodatkowych i Premium. Dodatkowo Telmon rozpoczął realizację kampanii SMS oraz infolinii, wspierających i podnoszących skuteczność prowadzonych akcji sprzedażowych.

Początkową kampanię realizował zespół 10 konsultantów. Dziś platformie n dedykowanych jest 35 pracowników, a od września – wraz z nowymi kampaniami dla ITI Neovison – zespół zwiększył swoją liczebność o ok. 25 proc.

Konsultanci przed podjęciem kampanii sprzedażowych są dokładnie szkoleni przez trenerów wewnętrznych oraz ITI Neovision, którzy przybliżają nowe usługi, ich zakres oraz korzyści z nich płynące.

Nowe akcje telesprzedaży, polegające głównie na upsellingu oraz xsellingu usług, realizowane przez Telmon dla ITI Neovision ruszyły we wrześniu.

źródło: Telmon

Kan