ioclub to program partnerski do którego mogą aplikować wszyscy partnerzy sprzedający rozwiązania Iomega rejestrując się na portalu www.iolcub.net. Można tam znaleźć mnóstwo informacji o produktach i rozwiązaniach oferowanych przez Iomega , w tym nowościach pojawiających się na rynku. Partnerzy mogą pobrać certyfikaty dla poszczególnych linii produktowych. Portal daje również dostęp do zasobów marketingowych Iomega (zdjęcia produktów, logotypy) a także gotowych materiałów, które można wykorzystać do przygotowania mailingów do klientów.

Iomega ioclub
Iomega ioclub

Bardzo ważną częścią portalu jest przygotowany przez Iomega trening produktowy on-line (dostępny w Sales Tool), który może zostać wykorzystany do szkolenia personelu partnera, jak i jego klientów. Pozytywny wynik testu on-line, który kończy szkolenie, umożliwia uzyskanie certyfikatu potwierdzającego znajomość określonych produktów lub rozwiązań oferowanych przez Iomega.

Ponadto, partnerzy odnajdą na portalu aktualne cenniki SRP oraz opis najciekawszych projektów, zrealizowanych przez partnerów Iomega.

Dla firm partnerskich aktywnie sprzedających rozwiązania storage oraz chcącym rozwijać swój biznes, firma oferuje ioclub Premier Program, zapewniający kompleksową pomoc i wsparcie Partnera na każdym etapie realizacji sprzedaży produktów Iomega. Narzędzia dostępne dla uczestników Premier Partner Program to m.in.:

  • Rabaty oparte na wynikach – Partner klasy Premier otrzymuje pakiet rabatów posprzedażowych zarówno uzależnionych od realizacji planu sprzedażowego, jak również całkowicie niezależne od poziomu sprzedaży.
  • Własny opiekun klienta – Każdy Partner klasy Premier posiada opiekuna
    w Iomega, do którego może się zawsze zwrócić o pomoc w każdej sprawie dotyczącej sprzedaży produktów Iomega.

  • Dedykowane, priorytetowe wsparcie techniczne – Partnerzy zgłaszający incydenty serwisowe w imieniu swoich klientów poprzez dedykowaną linię wsparcia technicznego traktowani są w sposób priorytetowy, zaś wymiana sprzętu przez Iomega odbywa się trybie specjalnym. Produkt wymieniany jest użytkownikowi końcowemu bezpośrednio przez Iomega najczęściej w ciągu 24 godzin od potwierdzenia konieczności jego wymiany przez Iomega Technical Support Center (pomoc dostępna w języku polskim).
  • Obecność na witrynie Iomega – Dane kontaktowe Partnerów klasy Premier umieszczane są na głównej stronie internetowej IOMEGA www.iomega.com
    w sekcji ‘Gdzie kupić’.

  • Dostęp do informacji o nowych produktach i rozwiązaniach przed ich premierami – Partnerzy programu ioclub Premier otrzymują informacje
    o premierach rynkowych z wyprzedzeniem. Pozwala to na zapoznanie się
    z nimi oraz ich promocję wśród klientów.

  • Wsparcie marketingowe realizowane przez IOMEGA – Iomega, realizując akcje marketingowe skierowane do użytkowników końcowych, podaje listę Partnerów klasy Premier jako rekomendowaną listę dealerów produktów IOMEGA (lista dostępna na stronie www.iomega.com).
  • Rejestracja projektów – Program rejestracji projektów Iomega pomaga
    w uzyskaniu dodatkowej marży dostępnej dla partnerów, którzy aktywnie wyszukują, realizują i finalizują sprzedaż rozwiązań Iomega.

Przystąpienie do Premier Partner Program następuje po wypełnieniu dedykowanej aplikacji znajdującej się w zakładce ‘About the ioclub’ na witrynie www.ioclub.net

źródło: Iomega

Kan