Jesteś tutaj:-, Operatorzy, Płatności, Rynek-mBank mobile ma 40 tys. kart SIM

mBank mobile ma 40 tys. kart SIM

Liczba Klientów mBank mobile rośnie z roku na rok. Obecnie operator obsługuje 40 tys. aktywowanych kart, z czego dla 45 proc. numer w mBank mobile to numer pierwszego wyboru – dowiedział się Telix.pl.

Za podstawowy cel mBank mobile stawia sobie zadowolenie Klientów, którzy już wybrali ofertę. Stąd działania w celu obniżenia kosztów połączeń (promocje roamingowe) i udoskonalenia sposobów zarządzania środkami (e-billingi, konto MOBILE) – mówi Krzysztof Olszewski Rzecznik Prasowy, mBank.

Oferta biznesowa jest dopełnieniem oferty mBank mobile. Przygotowanie oferty dedykowanej dla firm było odpowiedzią na duże zainteresowanie Klientów i częste zapytania w komentarzach pojawiających sie na forum mBank mobile.

W ogólnej liczbie Klientów mBank mobile, przeważającą część stanowią Klienci indywidualni.

Program Minuty na Bank cieszy się zainteresowaniem – co miesiąc 10 proc. wszystkich minut wydzwonionych przez Klientów mBank mobile stanowią minuty promocyjne.

W ramach programu, gratisowe minuty przyznawane są:

  • za transakcje kartami
  • kredytowymi mBanku
  • za terminową spłatę kredytu gotówkowego
  • za terminową spłatę kredytu samochodowego

Przykładowy Kowalski za transakcję kartą kredytową mBanku przewyższające 3 tys. zł miesięcznie otrzyma 30 minut gratis, jeśli w terminie spłaci ratę kredytu samochodowego to kolejne 10 darmowych minut pojawi się na jego koncie telefonicznym.

Posiadacz konta w mBanku ma także możliwość zarejestrowania swojego numeru w mBank mobile w koncie MOBILE przypisanym do eKonta. Daje mu to szansę na swobodne zarządzanie środkami, doładowywaniu konta telefonicznego z powiązanego rachunku bankowego, samodzielną aktywację usług i pakietów.

źrodło: wł.

Kan

Warto przeczytać:
MVNO sukces czy porażka?

Autor |2011-06-14T16:57:59+02:0014 czerwca 2011 16:57|Kategorie: Newsy, Operatorzy, Płatności, Rynek|Tagi: , , |5 komentarzy

5 komentarzy

  1. mk4x 14 czerwca 2011 w 21:18 - Odpowiedz

    Korzystam już od 2 lat i nie mogę złego słowa powiedzieć na tą ofertę (prepaid). Najbardziej ucieszyła mnie ostatnio zauważone udogodnienie, a mianowicie „samodoładowanie”. Jeśli wartość środków na koncie (prepaid) spadnie poniżej wskazanego minimum Bank automatycznie doładowuje konto zatwierdzoną kwotą. Jeden warunek to trzeba mieć otwarte konto internetowe w mBank-u, no i dodatnie saldo. Szkoda tylko, że ostatnio wprowadzają odpłatność za kartę do tego konta (przy braku transakcji kartą za 100 zł – to jest porażka).

    • edek 7 lipca 2011 w 12:04 - Odpowiedz

      doładowanie za 100 kartą i po kłopocie 🙂

  2. Iomega 15 czerwca 2011 w 06:07 - Odpowiedz

    Jak widać ok. 50 tys wirtualnych to dziś standard MVNO i chyba widać zastój dla tego rynku. Jednak więcej oczekiwano, gdy stertował pierwszy operator. Tak nawiasem jak sie osiaga sukces widać po Play: reklama, szum wokół siebie i w miare dobra oferta.

  3. Eryk 18 czerwca 2011 w 13:00 - Odpowiedz

    w mBank mobile mogliby wprowadzić połączenia oczekujące i przekierowania połączeń.

  4. martiniL 2 lipca 2011 w 08:53 - Odpowiedz

    [quote]w mBank mobile mogliby wprowadzić połączenia oczekujące i przekierowania połączeń. [/quote]
    tylko czy stara platforma plusa to obsługiwała, w simplusie wprowadzili te usługi dopiero po przejściu numerów na nową, chodź z drugiej strony blokada połączeń z numerów zastrzeżonych w mBanku istnieje więc ciekawe czy oczekujące byłoby możliwe?

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

https://linebet-bangladesh.com/en/mobile