Z przeprowadzonych badań wynika, że abonenci sieci Play i Plus najrzadziej myślą o zmianie operatora, natomiast z usług Ery korzysta najwięcej niezadowolonych klientów.

Maison Institute przeprowadził pierwsze w naszym kraju bezpośrednie badanie satysfakcji klientów z telefonii komórkowej. Badacze pytali abonentów sieci działających w Polsce o pięć aspektów:

zadowolenie z usług, czy operator spełnił ich oczekiwania, referencje (czy poleciliby sieć swoim znajomym), relacje ceny do jakości usług oraz lojalność czyli innymi słowy: czy kupiliby ten sam produkt ponownie” – czytamy w Dzienniku Gazeta Prawna.

Po przeanalizowaniu wszystkich danych okazało sie, że najbardziej zadowoleni są klienci sieci Play i Plus.

Zdaniem badaczy, spore różnice w ocenach poszczególnych operatorów nie wynikają z różnic w cenach.

Jakość jest mniej więcej podobna u wszystkich operatorów.

Oto ranking polskich sieci komórkowych (liczba pkt. na 100 możliwych):

1. Play – 80,72
2. Plus – 77,26
3. Orange – 70,44
4. Era – 67,7

źródło: Dziennik Gazeta Prawna

Kan