UPC Polska po raz kolejny zostało docenione przez konsumentów i znalazło się w gronie firm, które wyróżniają się najwyższymi standardami obsługi klienta.

W trosce o pozytywne doświadczenia klientów, UPC Polska nieustannie podnosi jakość obsługi, wdrażając i rozwijając szereg innowacji ułatwiających kontakt z firmą, takich jak Moje UPC, Asystent Klienta czy VoiceBot, obsługujący 100% połączeń przychodzących klientów. Codziennie wsłuchując się w głos naszych użytkowników podejmujemy działania, aby szybko i trafnie odpowiadać na pojawiające się ich potrzeby. Przyspieszając cyfrową transformację procesu i kanałów obsługi klienta uzyskaliśmy najwyższy w historii wskaźnik satysfakcji klienta (NPS).

 

image processing20220629 978502 1uwoc69

Beata Nowak-Wojtachnia, Head of Customer Experience Team w UPC Polska podczas uroczystej Gali Gwiazd Jakości Obsługi

 

Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi przyznawany jest na podstawie przeprowadzonego badania satysfakcji klientów składającego się z czterech etapów. Pierwszy ma charakter sondażu konsumenckiego, prowadzonego za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl. Przez cały rok, konsumenci oceniają przeszło 40 000 firm z niemal 250 branż. Następnie, na podstawie opinii wyłaniane są firmy charakteryzujące się najwyższymi wskaźnikami jakości obsługi. Później przy współpracy z ekspertami z SecretClient® przeprowadzane jest badanie ankietowe metodą CAWI. Firmy, które uzyskują najwyższe oceny konsumentów oraz pozytywnie wyróżniają się na tle innych firm w swojej branży, zostają wyróżnione prestiżowym tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi.