UPC Polska wystartowało z nową kampanią reklamową z udziałem swojego brand hero – UPCeusza. To pierwsza kampania operatora, skupiona w pełni wokół promocji oferty usług komórkowych w super cenach.

Kluczowym celem kampanii przygotowanej przez UPC Polska jest zwiększenie świadomości usług komórkowych w ofercie operatora. Głównym bohaterem kampanii jest brand hero – UPCeusz. Tym razem widzowie zobaczą go podczas rodzinnej zabawy w kalambury i po raz pierwszy będą mieli także okazję usłyszeć jego głos.
Kampanię telewizyjną UPC Polska uzupełniają liczne aktywności w obszarze digital, m.in. social mediach oraz materiały BTL (ulotki,plakaty, rollupy). Kreację oraz realizację przygotowała Agencja K2. Planowanie i zakup mediów poprowadził dom mediowy OMD Direction.

W ramach kampanii UPC promuje atrakcyjną ofertę „W pakiecie taniej”, w której nowi klienci zyskują możliwość uzupełnienia wybranego pakietu telewizji cyfrowej i internetu światłowodowego o usługi komórkowe za jedyne 20 złotych. Taki pakiet można mieć już za 69,99 zł mies. A do tego operator proponuje szeroki wybór smartfonów, m.in. Samsung Galaxy M11 w cenie 504 zł lub za jedyne 14 złotych miesięcznie w 36 ratach 0%, bez dodatkowych opłat na start.