Zgodnie z decyzjami podjętymi przez administrację państwową, aby wspierać walkę z koronawirusem UPC tymczasowo zamyka punkty sprzedaży w Polsce – zarówno te w centrach handlowych, jak i poza nimi. By zapewnić klientom obsługę i wsparcie, otwarte pozostaną 4 salony w największych aglomeracjach: Warszawie, Gdańsku, Katowicach oraz Krakowie. Firma wprowadziła również szereg zasad i rozwiązań, aby zwiększyć bezpieczeństwo klientów i pracowników. UPC zapewni pełną obsługę klientów poprzez kanały online oraz call center.

„Bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników jest naszym priorytetem, dlatego podjęliśmy nadzwyczajne środki, aby ich chronić. Zgodnie z rządową rekomendacją – #zostańwdomu – zamknęliśmy niemal wszystkie punkty sprzedaży w Polsce i wdrożyliśmy pracę zdalną dla większości pracowników UPC. Liczba osób pozostających w domu rośnie, a nasza sieć odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu im możliwości pracy oraz dostępu do rozrywki. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższy poziom dostarczanych usług i obsługi klienta. Nasza infrastruktura jest odpowiednio przygotowana, by zapewnić klientom niezawodny dostęp do usług. Stale monitorujemy sytuację, gotowi reagować na bieżąco, by zapewnić ciągłość usług na najwyższym poziomie” – Robert Redeleanu, CEO UPC Polska

Działamy z troską 

Od piątku, większość pracowników UPC kontynuuje pracę w trybie zdalnym, z wyłączeniem niewielkiej grupy osób, których obecność w lokalizacjach ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia najwyższego poziomu świadczonych usług i ciągłości prowadzonych działań. UPC wdrożyli również dodatkowe zasady bezpieczeństwa dla  techników i instalatorów, oparte na oficjalnych zaleceniach Głównego Inspektoratu Sanitarnego, aby proces instalacji był bezpieczny zarówno dla klientów, jak i pracowników.

 

Specjalne pakiety #ZOSTAŃWDOMU

By zapewnić klientom dostęp do najlepszej rozrywki i wiedząc, że cenią oni kinowe hity, w usłudze VOD utworzyli dwie specjalne strefy kinowe – jedną dla rodzin i jedną dla dzieci. Można w nich znaleźć najnowsze kinowe hity w specjalnej cenie. Dodatkowo, od poniedziałku 16 marca wszystkie kanały dla dzieci zostaną udostępnione wszystkim klientom usług telewizyjnych. UPC wspiera również swoich klientów biznesowych, zapewniając im niezawodne usługi internetowe oraz narzędzia ułatwiające pracę zdalną (np. Softphone), pozostając jednocześnie w pełnej gotowości, by odpowiedzieć na wszelkie potrzeby dotyczące internetu i usług cyfrowych, niezbędnych w ich biznesie.

Klienci mogą skontaktować się z UPC poprzez:

  • stronę www: www.upc.pl
  •  infolinię – 813 813 813
  • www.upc.pl/mojeupc
  • Kanały społecznościowe (www.facebook.com/UPCpolska; www.twitter.com/UPC_Polska)
  • Społeczność UPC (https://www.upc.pl/spolecznoscupc/)
  • Salony sprzedaży, które pozostaną otwarte od poniedziałku do piątku w godz. 9-17: Warszawa (al. Jana Pawła II), Gdańsk (al. Grunwaldzka), Katowice (ul. Graniczna) oraz Kraków (ul. Kluczborska).
Źródło:
upc.pl