Zgodnie z decyzjami podjętymi przez administrację państwową, aby wspierać walkę z koronawirusem UPC tymczasowo zamyka punkty sprzedaży w Polsce – zarówno te w centrach handlowych, jak i poza nimi. By zapewnić klientom obsługę i wsparcie, otwarte pozostaną 4 salony w największych aglomeracjach: Warszawie, Gdańsku, Katowicach oraz Krakowie. Firma wprowadziła również szereg zasad i rozwiązań, aby zwiększyć bezpieczeństwo klientów i pracowników. UPC zapewni pełną obsługę klientów poprzez kanały online oraz call center.
„Bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników jest naszym priorytetem, dlatego podjęliśmy nadzwyczajne środki, aby ich chronić. Zgodnie z rządową rekomendacją – #zostańwdomu – zamknęliśmy niemal wszystkie punkty sprzedaży w Polsce i wdrożyliśmy pracę zdalną dla większości pracowników UPC. Liczba osób pozostających w domu rośnie, a nasza sieć odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu im możliwości pracy oraz dostępu do rozrywki. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższy poziom dostarczanych usług i obsługi klienta. Nasza infrastruktura jest odpowiednio przygotowana, by zapewnić klientom niezawodny dostęp do usług. Stale monitorujemy sytuację, gotowi reagować na bieżąco, by zapewnić ciągłość usług na najwyższym poziomie” – Robert Redeleanu, CEO UPC Polska
Działamy z troską
Specjalne pakiety #ZOSTAŃWDOMU
Klienci mogą skontaktować się z UPC poprzez:
-
stronę www: www.upc.pl
-
infolinię – 813 813 813
-
www.upc.pl/mojeupc
-
Kanały społecznościowe (www.facebook.com/UPCpolska; www.twitter.com/UPC_Polska)
-
Społeczność UPC (https://www.upc.pl/spolecznoscupc/)
-
Salony sprzedaży, które pozostaną otwarte od poniedziałku do piątku w godz. 9-17: Warszawa (al. Jana Pawła II), Gdańsk (al. Grunwaldzka), Katowice (ul. Graniczna) oraz Kraków (ul. Kluczborska).
Zostaw komentarz