Jesteś tutaj:-, Internet, Newsy, Operatorzy, Raporty i prezentacje, Rynek, Top7, UPC, Wydarzenia-UPC Polska wyróżnione Gwiazdą Jakości Obsługi 2020 oraz Gwiazdą Jakości Obsługi Dekady

UPC Polska wyróżnione Gwiazdą Jakości Obsługi 2020 oraz Gwiazdą Jakości Obsługi Dekady

To już czwarty raz, kiedy konsumenci wyróżniają UPC Polska. W XIII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, firma została nagrodzona Gwiazdą Jakości Obsługi 2020 w kategorii „Dostawcy rozwiązań telewizyjno-internetowych”. Dodatkowo, UPC Polska otrzymało również tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi Dekady i tym samym znalazło się w elitarnym gronie firm, które na przestrzeni minionych 10 lat były najwyżej oceniane przez konsumentów.

Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2020 to ogromne wyróżnienie i jednocześnie potwierdzenie, że klienci  doceniają pracę, zaangażowanie oraz kompetencje. To efekt codziennego wsłuchiwania się w ich głos i podejmowanych działań, aby szybko i trafnie odpowiadać na pojawiające się potrzeby.  To także owoc intensywnej pracy zarówno nad standardami obsługi, jak i nad konwergentną ofertą, która daje dostęp do internetu, zintegrowanej telewizyjnej rozrywki oraz usług komórkowych. To wszystko, w połączeniu z zaangażowaniem oraz nowoczesnymi rozwiązaniami, składa się na prawdziwy sukces, czyli pełną satysfakcję klientów, na co najlepszym dowodem jest przyznany już po raz czwarty tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi, a prawdziwym uhonorowaniem wyróżnienie Gwiazdą Jakości Obsługi Dekady.

image processing20200313 30926 ts0xhm

 

Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi przyznawany jest na podstawie przeprowadzonego badania satysfakcji klientów składającego się z czterech etapów. Pierwszy ma charakter sondażu konsumenckiego, prowadzonego za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl. Przez cały rok, konsumenci oceniają przeszło 46 000 firm z 200 branż. Następnie, na podstawie opinii wyłaniane są firmy charakteryzujące się najwyższymi wskaźnikami jakości obsługi. Później przy współpracy z ekspertami z SecretClient® przeprowadzane jest badanie ankietowe metodą CAWI. Firmy, które uzyskują najwyższe oceny konsumentów oraz pozytywnie wyróżniają się na tle innych firm w swojej branży, zostają wyróżnione prestiżowym tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi.

Gwiazdy Jakości Obsługi po raz kolejny przyznane zostały z okazji Światowego Dnia Konsumenta.



Autor |2020-03-18T09:09:09+02:0018 marca 2020 11:00|Kategorie: Inne, Internet, Newsy, Operatorzy, Raporty i prezentacje, Rynek, Top7, UPC, Wydarzenia|Tagi: , , , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.