To już czwarty raz, kiedy konsumenci wyróżniają UPC Polska. W XIII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, firma została nagrodzona Gwiazdą Jakości Obsługi 2020 w kategorii „Dostawcy rozwiązań telewizyjno-internetowych”. Dodatkowo, UPC Polska otrzymało również tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi Dekady i tym samym znalazło się w elitarnym gronie firm, które na przestrzeni minionych 10 lat były najwyżej oceniane przez konsumentów.

Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2020 to ogromne wyróżnienie i jednocześnie potwierdzenie, że klienci  doceniają pracę, zaangażowanie oraz kompetencje. To efekt codziennego wsłuchiwania się w ich głos i podejmowanych działań, aby szybko i trafnie odpowiadać na pojawiające się potrzeby.  To także owoc intensywnej pracy zarówno nad standardami obsługi, jak i nad konwergentną ofertą, która daje dostęp do internetu, zintegrowanej telewizyjnej rozrywki oraz usług komórkowych. To wszystko, w połączeniu z zaangażowaniem oraz nowoczesnymi rozwiązaniami, składa się na prawdziwy sukces, czyli pełną satysfakcję klientów, na co najlepszym dowodem jest przyznany już po raz czwarty tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi, a prawdziwym uhonorowaniem wyróżnienie Gwiazdą Jakości Obsługi Dekady.

image processing20200313 30926 ts0xhm

 

Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi przyznawany jest na podstawie przeprowadzonego badania satysfakcji klientów składającego się z czterech etapów. Pierwszy ma charakter sondażu konsumenckiego, prowadzonego za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl. Przez cały rok, konsumenci oceniają przeszło 46 000 firm z 200 branż. Następnie, na podstawie opinii wyłaniane są firmy charakteryzujące się najwyższymi wskaźnikami jakości obsługi. Później przy współpracy z ekspertami z SecretClient® przeprowadzane jest badanie ankietowe metodą CAWI. Firmy, które uzyskują najwyższe oceny konsumentów oraz pozytywnie wyróżniają się na tle innych firm w swojej branży, zostają wyróżnione prestiżowym tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi.

Gwiazdy Jakości Obsługi po raz kolejny przyznane zostały z okazji Światowego Dnia Konsumenta.