„Supermiło, że jesteś naszym klientem.” „Bardzo, ale to bardzo nam na to Tobie zależy.” To wybrane hasła z nowej kampanii wizerunkowej INEA pod wspólnym motywem „Dobrzy ludzie od internetu”. Wraz z jej startem największy dostawca usług multimedialnych z Wielkopolski rozpoczyna również całodobową obsługę klientów za pośrednictwem aplikacji mobilnej i rezygnuje ze skomplikowanego IVR.


INEA rozpoczyna szeroko zakrojone działania, akcentujące wysokie zaangażowanie dostawcy usług w obsługę. Z jednej strony, mają one charakter wizerunkowy i opierają się na kampanii „Dobrzy ludzie od internetu”, z drugiej – mają wymiar praktyczny, za sprawą zmian w obsłudze klienta. Po raz pierwszy twarzami prowadzonych działań, skierowanych do klientów indywidualnych, zostali pracownicy INEA, reprezentujący różne działy w firmie – od Sprzedaży, Obsługi, Wsparcia Technicznego, po HR czy Marketing.

Idea naszych działań jest prosta. Chcielibyśmy, aby klienci wiedzieli, że współpracując z nami, są pod dobrą opieką. Aby wiedzieli, że zawsze – również, gdy czytają te słowa – ktoś w INEA czuwa, by z ich internetem, telefonem i telewizją było wszystko ok. – mówi Michał Bartkowiak, Członek Zarządu INEA.

Jednocześnie INEA wprowadza spore udogodnienia dla klientów, w pierwszej kolejności zwracając się do tych, którzy korzystają z jej aplikacji mobilnej. Dotychczas, z poziomu smartfonu umożliwiała ona np. przejrzenie listy wypożyczonych filmów, zamówienie dostępu do wydarzeń specjalnych typu pay-per-view, czy zapłacenie rachunku. Teraz, za pośrednictwem aplikacji mobilnej INEA klienci indywidualni i biznesowi uzyskali możliwość całodobowego kontaktu z infolinią. Dodatkowo, jeszcze w tym roku operator uruchomi w aplikacji usługę chatu online.

W ciągu kilku miesięcy od uruchomienia naszej aplikacji widzimy rosnące zainteresowanie jej wykorzystaniem. Rozwój aplikacji mobilnej i udostępnianie nowych funkcjonalności dla klientów to kierunek, w którym chcemy zmierzać – Michał Bartkowiak, Członek Zarządu INEA.

Operator zmienił również zasady łączenia się za pośrednictwem infolinii. Zrezygnował ze skomplikowanego IVR (ang. Interactive Voice Response), który dotychczas wymagał od klientów m.in. wpisania numeru identyfikacji oraz zdefiniowania tematu rozmowy. Teraz połączenie z konsultantem następuje bez takiej konieczności, zaraz po powitaniu.

Google Play. Nowa kampania ruszyła 28 sierpnia br. i potrwa do końca roku. Będzie prezentowana głównie w internecie, ale też w TV i radiu.

źródło: INEA

Kan