Panasonic zaprezentował hybrydowy system IP-PBX łączący zalety tradycyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych z możliwościami technologii IP. Centrala KX-HTS32 to ekonomiczne i efektywne rozwiązanie stworzone z myślą o potrzebach małych i średnich firm.

Panasonic KX-HTS32
Panasonic KX-HTS32

Nowy system Panasonic KX-HTS32 to połączenie tradycyjnej centrali abonenckiej z nowoczesną technologią IP. Może posłużyć do stworzenia zupełnie nowego, dostoswanego do indywidualnych potrzeb, systemu komunikacyjnego, jak również może być zintegrowany z istniejącymi już systemami PBX, w celu zapewnienia obsługi protokół SIP bez potrzeby korzystania z kluczy aktywacyjnych czy inwestowania w dodatkowe urządzenia.
Centrala HTS32 integruje obsługę sieci Wi-Fi oraz funkcje routera. Posiada wbudowany Media Relay Gateway oraz liczne funkcje obsługi połączeń i opcję bring-your-own-device (BYOD). Dzięki tej ostatniej smartfony lub telefony domowe pracowników mogą być wykorzystywane jako telefony wewnętrzne bez konieczności stosowania skomplikowanych i drogich usług VPN czy angażowania dodatkowego personelu.

Panasonic KX-HTS32
Panasonic KX-HTS32

System umożliwia przesyłanie powiadomień i wiadomości głosowych za pomocą poczty e-mail, oferuje także wbudowany serwer telekonferencyjny „Meet-Me”, dzięki któremu pracownicy w różnych lokalizacjach mogą zdalnie uczestniczyć w konferencjach, a dzięki funkcji paging-u możliwe jest przekazywanie komunikatów głosowych do wielu pracowników jednocześnie.

Urządzenie hybrydowe może być również połączone z telefonami biurkowymi Panasonic IP (KX-HDV430) w celu umożliwienia rozmów wideo oraz wideokonferencji bez konieczności korzystania z usług VPN. Możliwa jest także integracja urządzeń z wideodomofonami KX-NTV, co pozwala stworzyć prosty system monitoringu i alarmowania.

Staraliśmy się dobrze poznać specyfikę małych i średnich firm, aby zrozumieć ich potrzeby komunikacyjne. Efektem naszej pracy jest kompaktowy, elastyczny i łatwy w obsłudze system hybrydowy Panasonic KX-HTS32. Pozwala usprawnić komunikację i zwiększyć mobilność pracowników, a ponieważ jest zarówno urządzeniem IP oraz tradycyjną centralą, stanowi konkurencyjne rozwiązanie dla małych firm – wyjaśnia Carlos Osuna, Panasonic Marketing Manager for Communication Solutions.

źródło:
Panasonic

Kan