UPC Polska startuje dziś z promocją, w której klienci mogą przez miesiąc testować pojedyncze usługi i pakiety, w tym najbogatszy pakiet telewizji z najlepszymi kanałami sportowymi, dekoderem Horizon i aplikacją Horizon Go, pozwalającą oglądać telewizję poza domem. Promocję wpiera nowa odsłona kampanii z MegaRodzinką.


UPC stale rozwija swoje usługi i jakość oferty Telewizji Cyfrowej, by zwiększać satysfakcję klientów i oferować im coraz większą swobodę korzystania z usług. Dziś rusza z nową ofertą, w której każdy nowy klient UPC Polska może zamówić wybrany przez siebie pakiet usług lub pojedynczą usługę do testowania na 30-dniowy okres.

W ramach promocji Pakiet Optimum TV, którego cena wynosi normalnie 139 zł miesięcznie, w okresie testowania oferowany jest klientowi za 1 zł. Zawiera on Internet o prędkości do 30 Mb/s, telewizję z dostępem do nawet 144 kanałów, w tym 69 w jakości HD, aplikację Horizon Go, dekoder Horizon z nagrywarką, dostęp do biblioteki MyPrime i usługę telefoniczną z nielimitowanym połączeniami wewnątrz sieci UPC. Jeśli w okresie 30 dni od instalacji klient postanowi nie przedłużać umowy, nie zostanie obciążony z tego tytułu jakąkolwiek dodatkową opłatą.

W nowej ofercie klient może wybrać do testowania także dowolną usługę: telewizję, internet lub telefon. Jednak dla nowych klientów, którzy zdecydują się na testowanie pakietów, operator przygotował dodatkowe promocje:

  • w pakietach telewizji Select i Max z internetem klient znajdzie też aplikację Horizon Go, umożliwiającą oglądanie telewizji poza domem, na urządzeniach mobilnych,
  • w pakietach z dekoderem Horizon, klient otrzymuje w cenie dostęp do biblioteki filmów i seriali MyPrime,
  • klient może wybrać pakiety dodatkowe: HBO i Canal+, dostępne w promocyjnych cenach,
  • klient otrzymuje Pakiet Bezpieczeństwa przez pierwszy miesiąc za 0 zł. Dalej promocyjna opłata wynosi 9 zł. Istnieje możliwość rezygnacji z usługi w każdym momencie.
  • w wybranych pakietach klient otrzymuje dekoder Horizon z nagrywarką, która pozwala nagrywać nawet 4 programy jednocześnie.

Klienci decydujący się na testowanie usług w pakietach mają możliwość samodzielnego konfigurowania pakietu. W promocjach istnieje możliwość wyboru internetu z prędkością do 250 Mb/s, telewizji z dostępem do nawet 144 kanałów, w tym 69 w jakości HD oraz telefonu w cenie abonamentu. Dodatkowo przygotowanych zostało także pięć najpopularniejszych opcji, których cena zaczyna się od 79 zł miesięcznie.

MegaRodzinka wspiera promocję

Nowa promocja wspierana jest przez kampanię, wykorzystującej format MegaRodzinki. Tym razem głównym bohaterem jest MegaTata, który nie jest w stanie oprzeć się wielkim, sportowym emocjom. Kampania prowadzona jest w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Hi.Advertising.

źródło: UPC Polska

Kan