UPC Polska rusza z kolejnym spotem promującym megaszybki Internet oraz telewizję UPC. To kontynuacja kampanii, której idea kreatywna brzmi: Po co chodzić do sąsiada, jeśli można mieć UPC u siebie.
Tym razem miejsce akcji przenosi się z mieszkania Megarodzinki do przydomowego ogródka. Podobnie jak w poprzednim spocie, także tu do znanych już bohaterów, granych przez Sylwię Gliwę i Tomasza Sobczaka, dołączają sąsiedzi – w tych rolach Robert Wabich i Małgorzata Lewińska.
Zobaczcie spot:
Spot można oglądać w mediach od piątku, 15 października.
Kampania jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Arip.
A tu znajdziecie poprzedni spot:
źródło: UPC
Kan
Bezczelni – sąsiad w budynku obok (20 metrów) ma, a ja nie mogę kupić, bo kabla nie ma i go nie położą. Nawet za 5000 zł nie położą, mimo, że działka bloku obok bezpośrednio sąsiaduje z moją. Nie bo nie i już! W ogóle nie podejmują żadnej rozmowy. Muszę się męczyć z neostradą. Tak to wygląda w UPC.
a u nas UPC postawiło w bloku nowe kable (światłowody) – jednak jak konkurencja się o tym dowiedziała tak obniżyła ceny internetu że wybrałem konkurencje – jeszcze grzecznie zapytałem czy UPC obniży ceny bo konkurencja obniżyła i mają taniej – z UPC powiedzieli „NIE”. Jak nie to nie – wybrałem światłowody konkurencji – UPC – nie patrzę na sąsiadów z UPC bo wiem że mam lepiej i taniej… 🙂
Zamiast placić za lipną neostradę, dogadaj się z sąsiadem 😉 20 metrów to żadna przeszkoda. Wifi albo kabel.
Dokładnie, pamiętam za dawnych czasów jak nie było jako takich routerów ani dostawca nie miał w ofercie takich rzeczy. To kumpel ze studiów stawiał router ze starego komputera na Fresco i dzielił się z sąsiadami. Dziś jest łatwiej wszystko radiowo i nie do upilnowania przez dostawce.