UPC Biznes, zapewniające kompleksowe usługi cyfrowe dla przedsiębiorców, zaoferowało nowe pakiety usług z unikalną na rynku małych firm – Gwarancją SLA. Dzięki niej, każdy klient biznesowy, nawet w przypadku braku usług, ma pewność przywrócenia ich działania w czasie nie dłuższym niż 12 godzin. Przedsiębiorcy zyskują tym samym nie tylko bezpieczeństwo i ciągłość funkcjonowania usług telekomunikacyjnych, ale także kluczową w środowisku rosnącej konkurencji, stabilność działania firmy. Wybór zestawów dwóch (Internet + Telefon/DTV) lub trzech usług klienci mogą wzbogacić indywidualnie o szereg dodatkowych rozwiązań.

Strategia produktowa UPC Biznes koncentruje się na dostarczaniu klientom produktów maksymalnie wspierających ich działalność biznesową. Badania przeprowadzone wśród przedsiębiorców oraz nowe możliwości techniczne, przyczyniły się do przygotowania nowej oferty pakietów usług dostosowanych do potrzeb różnych segmentów. Nowością w nich jest Gwarancja SLA.

Horyzonty biznesowych możliwości

Nowe pakiety UPC Biznes to aż 15 opcji złożonych z dwóch lub trzech usług: Internetu, telewizji cyfrowej i telefonu (jednej lub dwóch linii telefonicznych). Ich ceny startują już od 90 zł, a prędkości internetowe od 30 Mb/s aż do 300/30 Mb/s. W skład każdego z nich wchodzi m.in. WiFi UPC dla firm oczekujących kompleksowej usługi bezprzewodowego dostępu do Internetu. Pakiety o prędkościach zaczynających się od 80/10 Mb/s dodatkowo proponują Pakiet Bezpieczeństwa UPC, a te od 150/20 Mb/s zawierają także Gwarancję SLA. Klienci, którzy oczekują więcej, mogą łatwo wzbogacać wybrany przez siebie pakiet np. o wyższe prędkości internetowe, większe pakiety minut, dodatkową linię telefoniczną, jak również większą liczbę kanałów telewizyjnych.

UPC Biznes z gwarancją satysfakcji

Gwarancja SLA to kolejne potwierdzenie wysokiej jakości dostarczanych przez UPC Biznes usług. Dostawca od lat daje swoim klientom możliwość sprawdzenia produktów w codziennej pracy. Gwarantuje satysfakcję lub możliwość rozwiązania umowy w ciągu 60 dni, bez konieczności zwrotu przyznanych ulg. Dzięki temu klient ma możliwość zweryfikowania obietnicy złożonej przez firmę, w tym niezawodności i wysokich parametrów produktów.

Więcej informacji na temat nowej oferty UPC Biznes: http://biznes.upc.pl

źródło: UPC Biznes

Kan