Telewizja i Internet za połowę ceny przez pierwsze trzy miesiące – nowa oferta UPC Polska w kampanii TV.
Nowa kampania wystartowała w poniedziałek, promuje ją oczywiście Megarodzinka z Ewą Kasprzyk i Sylwią Gliwą w głównych rolach. Spot prezentuje bogactwo biblioteki My Prime Filmy i Seriale od UPC – usługi, w której każdy znajdzie coś dla siebie. My Prime to ponad 1000 cenionych i nagradzanych światowych seriali i filmowych hitów, a dzięki aplikacji Horizon Go, zasoby biblioteki My Prime są dostępne także na urządzenia mobilnych w domu i poza domem. Nowa kampania promuje najnowszą ofertę UPC – pakiet telewizji i Internetu przez trzy miesiące za 50 proc. ceny. Kampanii telewizyjnej towarzyszą działania BTL oraz online.
MyPrime to ponad 1000 najbardziej cenionych filmów i seriali, które można oglądać beż żadnych limitów. Klienci otrzymają dostęp m.in. do takich produkcji jak „House of Cards”, „Hannibal”, „Przekraczając granice”, „Gotowe na wszystko”, a także takich filmów jak „Między słowami”, „Magic Mike”, „Asterix i Obelix” i „Mikołajek”. Dzięki aplikacji Horizon Go, zasoby biblioteki są dostępne także na urządzeniach mobilnych, poza domem.
źródło: UPC
Kan
Dali by coś ambitniejszego a nie seriale.
nie lubisz nie oglądasz, proste.. osobiście bardzo mi się podoba opcja z My Prime, mogę oglądać kiedy chce w ramach relaksu, super:)
[quote] [/quote] masz inne usługi i kanały w UPC, nie tylko seriale
Lubisz oglądać sieczkę to oglądaj. Pozwól innym domagać abitniejszej oferty.
domagam się powrotu gwiezdnych wrót. Acha i niech w końcu przestaną przerywać łączność netu bo pójde do konkurencji.
Czy to jest płatne? News jest za długi i … tak powiem: nie za ciekawy.