Telewizja i Internet za połowę ceny przez pierwsze trzy miesiące – nowa oferta UPC Polska w kampanii TV.

Nowa kampania wystartowała w poniedziałek, promuje ją oczywiście Megarodzinka z Ewą Kasprzyk i Sylwią Gliwą w głównych rolach. Spot prezentuje bogactwo biblioteki My Prime Filmy i Seriale od UPC – usługi, w której każdy znajdzie coś dla siebie. My Prime to ponad 1000 cenionych i nagradzanych światowych seriali i filmowych hitów, a dzięki aplikacji Horizon Go, zasoby biblioteki My Prime są dostępne także na urządzenia mobilnych w domu i poza domem. Nowa kampania promuje najnowszą ofertę UPC – pakiet telewizji i Internetu przez trzy miesiące za 50 proc. ceny. Kampanii telewizyjnej towarzyszą działania BTL oraz online.

MyPrime to ponad 1000 najbardziej cenionych filmów i seriali, które można oglądać beż żadnych limitów. Klienci otrzymają dostęp m.in. do takich produkcji jak „House of Cards”, „Hannibal”, „Przekraczając granice”, „Gotowe na wszystko”, a także takich filmów jak „Między słowami”, „Magic Mike”, „Asterix i Obelix” i „Mikołajek”. Dzięki aplikacji Horizon Go, zasoby biblioteki są dostępne także na urządzeniach mobilnych, poza domem.

źródło: UPC

Kan