UPC Polska dziś startuje w mediach z kampanią „Mega power, mega fun”, która będzie platformą marketingową wspierającą nową ofertę UPC.

Celem kampanii jest umocnienie pozycji UPC jako operatora zapewniającego klientom najkorzystniejszą i najatrakcyjniejszą ofertę usług cyfrowych. – Już w tej chwili – jak wynika z najnowszej analizy Urzędu Komunikacji Elektronicznej – w przypadku dostępu do internetu przepływności do 60 Mb/s oferta UPC jest o 40 proc. atrakcyjniejsza cenowo niż oferta konkurenta, przy zobowiązaniu na 12 miesięcy. W kategorii powyżej 100 Mb/s nasze usługi są najkorzystniejszą ofertą na rynku. Różnica cenowa do najdroższego konkurenta wynosi aż 78 proc. na korzyść UPC – komunikuje UPC Polska.

Megakorzyści

W nowej ofercie cennik staje się jeszcze bardziej przejrzysty. W Pakietach GO, HIT i VIP UPC Polska oferuje jasne zasady promocji – cena za pierwszy miesiąc korzystania z pakietu wynosi teraz 1 zł.

Aby zaoferować klientom dostęp do najwyższej jakości internetu i telewizji na najkorzystniejszych warunkach, Operator wprowadza nowe pakiety dwóch usług:

  • Internet UPC i telefon UPC, składający się z usługi internetowej o przepustowości 60 Mb/s oraz nowej oferty telefonicznej Minuty do wszystkich MAX z nielimitowanymi połączeniami w ramach abonamentu przez całą dobę do wszystkich numerów komórkowych i stacjonarnych w Polsce oraz w 41 krajach Europy i Świata (zobacz listę krajów: http://www.upc.pl/telefon/minuty-do-wszystkich-max/ ) oraz na numery komórkowe w USA i Kanadzie.  
  • Telewizja UPC i Telefon UPC, składający się z bogatej oferty kanałów Telewizji Cyfrowej UPC, zamieniając jednocześnie dotychczasową ofertę telefoniczną Minuty Do Wszystkich 240 na wspomnianą wcześniej Minuty do Wszystkich MAX.

Obie oferty dostępne są za 89 zł miesięcznie.

Bardziej korzystne są także pakiety trzech usług. W dotychczasowym pakiecie Starter, który oferował 34 programy, zwiększamy znacząco ofertę telewizyjną, która obejmie teraz 123 kanały (w tym 28 HD). Ceny pakietów trzech usług zaczynają się teraz od  99 zł.

Dla klientów zainteresowanych tylko usługą telefoniczną w nowej promocji jej koszt zaczyna się od 25 zł, istnieje też możliwość kupienia tej usługi z ofertą Minuty do wszystkich MAX, co dotychczas możliwe było tylko w pakietach.

Megaszybkość

UPC stawia na najnowocześniejszą sieć oraz najwyższej jakości rozrywkę telewizyjną. Dzięki konsekwentnie prowadzonym od lat inwestycjom, wszyscy klienci internetu UPC mają dziś dostęp do przepustowości do 250 Mb/s. Kolejnym krokiem w wyznaczaniu trendów na rynku przez UPC są rozpoczęte testy najszybszego internetu na rynku 500 Mb/s. Nasi klienci doceniają nowoczesne usługi – na koniec 2013 r. już 75,4 proc. z klientów korzystało z dostępu o prędkości co najmniej 30 MB/s, a ponad 30 proc. – z potrójnej usługi.

Megatreści

Najnowocześniejsza infrastruktura oznacza także nową jakość rozrywki – ofertę telewizyjną, na którą składa się 190 kanałów, w tym 47 w HD, a także usługi dodatkowe. UPC od dawna rozwija mobilność usług i zapewnia klientom możliwość coraz bardziej swobodnego korzystania z oferty. Dlatego wprowadziło takie usługi jak VoD, UPC NA ŻĄDANIE oraz UPC TV i UPC Phone. Kolejnym elementem rozwoju mobilności jest pilotażowy start usługi dostępu do internetu UPC Wi-Free, czyli sieci hot-spotów dla wszystkich klientów internetu w UPC.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Heart&Brain.
Spot reklamowy kampanii:

źródło: UPC Polska

Kan