Aby zapewnić Abonentom jak największy komfort i poczucie bezpieczeństwa INEA powołała funkcję Rzecznika Klienta.

Podstawowym zadaniem Rzecznika Klienta jest reprezentowanie stanowiska Klientów w firmie, uwzględnianie sugestii i propozycji zmian w dalszym rozwoju oraz wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości w relacjach z INEA.

Korzystając z uprzejmości Klientów, chcielibyśmy dowiedzieć się, które obszary naszej działalności budzą największe uznanie, a które jeszcze nie spełniają oczekiwań. Wszelkie uwagi na temat usług INEA będą dla spółki cennym źródłem informacji, gdyż cały czas tworzymy i doskonalimy naszą ofertę, a także staramy się podnosić jakość świadczonych usług – mówi Violetta Józefczyk, Pełnomocnik Zarządu ds. Jakości Relacji z Klientami.

Wszelkie uwagi, sugestie lub spostrzeżenia dotyczące kontaktów z INEA można przesyłać na adres mailowy: rzecznik.klienta@inea.com.pl lub wypełniając formularz zamieszczony na specjalnie utworzonej zakładce.

źródło: Inea

Kan