Aby zapewnić Abonentom jak największy komfort i poczucie bezpieczeństwa INEA powołała funkcję Rzecznika Klienta.
Podstawowym zadaniem Rzecznika Klienta jest reprezentowanie stanowiska Klientów w firmie, uwzględnianie sugestii i propozycji zmian w dalszym rozwoju oraz wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości w relacjach z INEA.
– Korzystając z uprzejmości Klientów, chcielibyśmy dowiedzieć się, które obszary naszej działalności budzą największe uznanie, a które jeszcze nie spełniają oczekiwań. Wszelkie uwagi na temat usług INEA będą dla spółki cennym źródłem informacji, gdyż cały czas tworzymy i doskonalimy naszą ofertę, a także staramy się podnosić jakość świadczonych usług – mówi Violetta Józefczyk, Pełnomocnik Zarządu ds. Jakości Relacji z Klientami.
Wszelkie uwagi, sugestie lub spostrzeżenia dotyczące kontaktów z INEA można przesyłać na adres mailowy: rzecznik.klienta@inea.com.pl lub wypełniając formularz zamieszczony na specjalnie utworzonej zakładce.
źródło: Inea
Kan
I bardzo fajnie w końcu ktoś bierze pod uwagę zdanie swoich klientów, ciekawe jak to bedzie się sprawdzać w praktyce
zaraz zaspamują ich że cena za wysoka i chcą niżej i niżej .
zaraz zaspamują ich że cena za wysoka i chcą niżej i niżej .
taaa rzecznik klientów, a i tak każdy klient będzie traktowany standardowym cennikiem kreowanym przez rynek, a nie indywidualne potrzeby. Takie stanowisko „pic na wodę, fotomontaż”
Witajcie,
Parę słów na temat roli Rzecznika, żeby nie było nieporozumień. Jego zadaniem nie będzie wpływanie na cenę usługi dla Abonenta, który się do niego zgłosi.
Chcemy by dzięki swojej pozycji w organizacji Rzecznik Klienta mógł z jednej strony gromadzić informacje na temat zgłaszanych usterek, uwagi klientów co do obsługi, ale też propozycje rozwojowe dotyczące różnych działów i usług.
Z drugiej strony mając już tę szeroką wiedzą na temat tego, jak klienci odbierają nasze usługi i co chcieliby w nich zmienić, Rzecznik Klienta będzie miał za zadanie uczestniczyć w modyfikowaniu i kreowaniu oferty, by ta spełniała oczekiwania Abonentów.