Pakiety usług cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów UPC. Chcąc zapewnić im łatwy wybór najbardziej dopasowanych do ich potrzeb pakietów w atrakcyjnych cenach, UPC przygotowało nową, wyjątkową na rynku ofertę promocyjną. Od dziś zarówno obecni, jak i nowi klienci mogą skorzystać z 6 nowych pakietów, podwójnej lub potrójnej usługi tj. telewizji i Internetu lub telewizji, Internetu i telefonu. „Wiosenny HIT w UPC !!!”, bo tak nazywa się nowa promocja, opiera się na prostych i jasnych zasadach, a priorytetem w jej tworzeniu była elastyczność i korzyść dla klienta.
Nowa oferta promocyjna UPC to 6 pakietów, składających się z zestawu dwóch lub trzech usług: telewizji cyfrowej i Internetu (o nazwach „Na wiosnę z UPC” i „Najlepiej z UPC”) oraz telewizji cyfrowej, Internetu i telefonu (o nazwach „UPC OKAZJA”, „UPC MEG-a prędkość”, UPC na MAX-a w HD” i „UPC SUPER Pakiet”).
Każdy z pakietów może być wzbogacony o opcje dodatkowe również w bardzo atrakcyjnych cenach, w zależności od potrzeb klienta. Na przykład, osoby, które zdecydują się na pakiet „Na wiosnę z UPC” składający się z Internetu Fiber Power 10 Mb/s i Pakietu Select HD Telewizji Cyfrowej UPC w cenie 100 zł, mogą dodatkowo wybrać dekoder z nagrywarką w cenie 10 zł lub zwiększyć prędkość Internetu do 25 Mb/s w cenie 20 zł. Klienci pakietu „UPC MEG-a prędkość”, mogą podwoić prędkość Internetu z 25 Mb/s do 50 Mb/s za 20 zł lub w tej samej cenie – wybrać więcej minut w abonamencie. Na nową ofertę zdecydować się mogą zarówno obecni, jak i nowi klienci UPC.
„Na wiosnę ruszamy z prawdziwym hitem! Proste i jasne zasady nowych pakietów to korzyść dla klientów i gwarancja najwyższej jakości domowej rozrywki w atrakcyjnej cenie. O wyjątkowości i elastyczności nowej oferty stanowią także opcje dodatkowe, które mogą poszerzyć możliwości każdego z pakietów.” – powiedział Jarosław Pijanowski, członek zarządu ds. sprzedaży i marketingu, UPC Polska.
Szczegóły promocji „Wiosenny HIT w UPC !!!”: Tutaj
źródło: UPC Polska
Kan
A jaki to hit. Przecież to było tylko inaczej opisane.
Jak zwykle drogo.
TV cyfr. + 10Mb + tel. 60min. za 100pln było do tej pory?? Dla przedłużających umowę ten pakiet był w cenie 105pln/m-c
Wiosenny KIT, tradycyjnie lojalny klient będący już w UPC i po okresie promocyjnym nie może skorzystać z tańszych rozwiązań oferowanych w UPC, musi wybrać taką ofertę w której będzie płacił więcej niż dotychczas. KIT i jeszcze raz KIT, polityka UPC zawsze była przykładem wykorzystywania lojalnych klientów. Lepiej rozwiązać umowę i zawrzeć atrakcyjną na kogoś innego mieszkającego pod tym adresem.
Dokładnie, obecnie przedłużający umowę dostają propozycje gorszą niż dla klienta, który pierwszy raz podpisuje umowę. Rozmawiałem wczoraj z BOKiem na ten temat i usłyszałem, że możliwe, że przedłużeniówka także się zmieni. Zobaczymy
widzę że wiosna w pełni. UPC odświeża swoją ofertę, Netia, Tepsa rozszerzając pakiet podstawowy, tv na życzenie itp. Ciekawe kto będzie następny.