Polski operator komórkowy Premium mobile patronuje pierwszej edycji konkursu kreatywnego Timecode AKCJA ANIMACJA. Jego celem jest wyłonienie nowych kreatywnych twórców filmów animowanych i wykorzystanie ich projektów w komunikacji istniejących marek. Premium Mobile przyznał swoje wyróżnienie dla animacji pod tytułem „Różnica jest w cenie”. Co ważne, animacja ta zostanie wykorzystana w komunikacji marki Premium Mobile.
Nagrodzona praca została stworzona specjalnie dla marki Premium Mobile i zostanie wykorzystana w jej działaniach, których celem jest pokazanie, że operatorzy wirtualni z punktu widzenia Klienta technicznie tak naprawdę nie różnią się od pozostałych i mogą zaproponować taką samą jakość usług jak duże firmy telekomunikacyjne, ale za znacznie niższa cenę.
„Premium Mobile ma innowacyjne podejście do kwestii świadczenia usług telekomunikacyjnych, dlatego wspiera oryginalne pomysły, także z dziedziny sztuk wizualnych – animacji. Mamy nadzieję, że nowe talenty wyłonione w konkursie w niedalekiej przyszłości będą miały szansę zaistnieć na rynku kreatorów.” – komentuje Dariusz Chlastawa, wiceprezes zarządu Premium Mobile.
Konkurs Timecode AKCJA ANIMACJA jest platformą wymiany pomysłów i nowym spojrzeniem na polską animację dedykowaną komunikacji marketingowej. Organizatorzy szukają kreatywnych animatorów oraz motion designerów. Celem akcji jest dotrzeć zarówno do tych doświadczonych, już pracujących w branżach kreatywnych, jak również studentów uczelni artystycznych, a także ułatwić im późniejszy start w branży.
Zwycięskie autorskie projekty przyciągają wzrok najważniejszych przedstawicieli branży i otwierają drzwi nagrodzonym do dalszej kariery. Stają się trampoliną do tworzenia nowych projektów, dzięki czemu autorzy mają szansę realizować coraz lepsze pomysły u boku profesjonalistów.
Premium Mobile to po prostu operator komórkowy z jasnym przesłaniem: „różnica jest w cenie”. Proponuje oferty prowadzenia rozmów telefonicznych i wysyłania wiadomości tekstowych bez limitu na terenie Polski, z dużą ilością szybkiego internetu.
źródło: Premium Mobile
Kan
Ja mam lepsze hasło: Różnica jest nie tylko w cenie. Cena to nie wszystko. Nie wybieraj MVNO.
Operator, którego znają tylko bywalcy serwisów telco.