Rusza oferta postpaidowa Virgin Mobile o nazwie Albonament. Oferta będzie się różniła od tego co jest dostępnego na rynku. – Nie jesteśmy zwolennikami wiązania klienta na siłę – zaznaczyła Grażyna Piotrowska-Oliwa.

Relacja także w Peryscope na Twitterze telix.pl

Zapraszamy

Oferta z nowym numerem



Oferta dla przenoszących numer


W abonamencie sami wybieracie ile chcecie minut, smsów czy gigabajtów. Jeśli początkowo skonfigurowany abonament nie spełni waszych oczekiwań zawsze można go zamienić na inny. W trakcie trwania abonamentu można go zawiesić. W każdym momencie możecie rozwiązać umowę, bo nie ma określonego umową czasu. Oczywiście zachowując termin wypowiedzenia 30 dni.



86% zarejestrowanych numerów do dziś. po 1 lutego dalej bedzie możliwość aktywowania wyłączonych numerów niezarejestrowanych do 31 grudnia 2018r.


A teraz Albonament



Darmowy Internet



Oferta bez telefonu, ale nie wykluczone jest, że będzie oferta wprowadzona z możliwością kupowania telefonu z ratami w bankach. Nie będzie dopłaty do telefonów. Stawki i opłaty takie same jak w ofercie na kartę. Wszystkie pakiety się zerują, z każdym cyklem rozliczeniowym. Nie będzie możliwości ich przedłużenia, na kolejny okres.Oferta rusza dzisiaj. Przechodzenie z prepaida po 3 lutego.

Oferta #FREEMIUM spełniła założenia 100 tys. abonentów – powiedziała Prezes Virgin Mobile Polska. Na koniec roku operator miał 412 tys. klientów. „Obiecaliśmy 0,5 mln, ale przed rejestracją” – zaznaczyła menadżerka. Obecnie baza wzrosła do ok. 422 tys. klientów.

Virgin Mobile podtrzymuje osiągnięcie poziomu rentowności w IV kw. tego roku i osiągnięcie 1 mln klientów na koniec 2018 roku, dodała Grażyna Piotrowska-Oliwa.

Podtrzymujemy osiągnięcie break even na koniec bieżącego roku i 650 tys. klientów na koniec 2017. Jednocześnie nadal zakładamy 1 mln klientów na koniec 2018 pomimo rejestracji. Zakładamy, że już nie będzie podobnych radykalnych sytuacji rynkowych” – powiedziała.

źródło: wł.

Kan