Na platformie NC+ wystartował operator wirtualny NC Mobile, z rozmowami bez limitu i pakietami danych – informują Czytelnicy Telix.pl. NC+ INTERNET i NC+ MOBILE korzysta z nadajników sieci Play
Cennik sprzętu w usługach telekomunikacyjnych świadczonych przez ITI Neovision: Tutaj
Cennik świadczenia usług w trakcie trwania przeniesienia numeru do ITI Neovision: Tutaj
Cennik usług telekomunikacyjnych ITI Neovision S.A. Internet Mobile: Tutaj
Cennik usług telekomunikacyjnych ITI Neovision: Tutaj
W ofercie NC+ MOBILE nie ma obecnie możliwości zakupienia telefonu.
Sprzęt | Opłata początkowa | Wysokość raty dla umów 12m | Wysokość raty dla umów 24m | Opłata jednorazowa |
Modem Huawei E3372 | 1 zł | 23 zł | 11 zł | 229 zł |
Modem Huawei E3372 + Router D-Link DWR-116 |
1 zł | 37 zł | 18 zł | 229 zł + 139 zł |
Teraz w nc+ Internet LTE i telefon, kupując razem otrzymacie
gwarantowany rabat nawet 40zł /mies. dla Abonentów nc+
źródło: Blom
Kan
Czyżby operator od nc+? Wygląd czcionki itp takie same jak stosuje platforma nc+, jestem ciekaw…
http://ncplusinternet.pl/
Dzięki, zaraz dopiszę. Andrzej
Znalazłem ncplusinternet.pl i szczerze mówiąc to oferta słaba, byle jaka. Działają na Play.
Delikatnie rzecz ujmując: to jakieś nieporozumienie. Przy usłudze „mobile” jest tylko rabat dla posiadaczy NC+ – 20 zł. Czy to znaczy, że nie posiadając tejże usługi zapłaciłbym 65zł za Minuty i SMSy bez ograniczeń i 5 GB internetu? Dział P.R. natychmiast do zwolnienia.
Biorąc nawet pod uwagę abonament bez limitu min/SMS/MMS i 5GB Internetu dla klientów NC+ za 45 zł to jedno wielkie nieporozumienie, bo inni operatorzy mają to samo już za 29 zł… ahh, kto im taką ofertę układał…
Ależ oczywiście. Wszyscy dobrze o tym wiedzą (chyba wszyscy). Zrozumiałbym, gdyby cena wyjściowa byłaby 45zł i po rabacie – 25zl. Dało by się to medialnie nadmuchać. Jeżeli ktoś nie używa Facebook-a i Messengera, to faktycznie byłaby to jedna z tańszych propozycji. A tak? To jakiś bezmyślny potworek.
Cenę można jeszcze stargować o 10zł(na cały okres umowy) przy przedłużaniu umowy. Ale i tak nie ratuje to sytuacji, oferta smutny żart. Cenę jeszcze można by zrozumieć jeśli np. byłaby połączona z jakimś gratisem np. dla przedłużający z tą ofertą HBO + C+ na rok gratis… a tak, no cóż. Lepiej niech PR NC+ zadzwoni do Solorza i weźmie numer do ich agencji reklamowej, bo smutna klaka się tutaj przyda.
smutne zarty to sa w Niemczech, 15GB internetu za 40€. W glowach sie wam pierd****i od dobrobytu
@thx Nobla powinieneś dostać 🙂
I teraz będą wszystkim wmawiać że to usługa premium a ludzie znów nie zrozumieli oferty
zasięg w całej Polsce, nie ma to jak kłamstwo w żywe oczy standardy tvn i ncplus brawo !
coś dla lubujących się w kłamstwie. Dobrali się: gorszy i najgorszy…
To chyba jakiś przedwczesny żart primaaprilisowy. Tak samo zresztą jak obecna oferta TV w NC+. Od wielu wielu lat klientem ale obecnie bardzo się zastanawiam nad tym czy przedłużyć umowę. Nie ukrywam, czekałem na ruch NC+ w kierunku telefonii i Internetu ale to co zaoferowali to na tle konkurencji porażka na całej linii. Jestem zażenowany. Oferta w pakiecie jak np. TV SAT + Internet + telefon powinna być bardziej opłacalna i zachęcać do zmiany operatora a w tym przypadku niestety lepiej jest zostać przy 3 różnych dostawcach usług.
@tomuniekgmailcom Co prawda to prawda.Podziękowałem im po siedmiu latach , bo oferta przedłużeniowa była taka jakby chcieli żebym sobie poszedł.
Koszt zależy od wybranego parkingu Są droższe i tańsze. Najdrożej jest na lotnisku i tam nie polecam parkować bo zapłacisz nawet kilka stówek. Nie patrz się również na te najtańsze opcje bo czasami takie parkingi są w żywym polu i ciężko jest je znaleźć.
Dobra ofertę ma Start parking: [url]https://www.startparking.pl/[/url] . Ma dobra lokalizację. Miejsce rezerwujesz przez internet tak wiec na ich stronie możesz sobie sprawdzić ile będzie Cię to mniej więcej kosztowało.
za to co NC+ kiedyś zrobiło z klientami, chyba nikt zdrowo myślący nie podpisze z nimi umowy!
Pytanie tylko czy jest alternatywa dla jakości NC? Ja byłem klientem Cyfrowego Polsatu i powiem ci, że wolę się użerać jednak z NC. Jestem od 6 lat klientem i nie miałem nawet jednej reklamacji, przestoju w odbiorze sygnału czy problemu z płatnością, dzwonię na infolinię techniczną i mi tłumaczą- tyle dobrego nie mogę powiedzieć o CP.
Vectra, chyba jednak dziś ciekawszą ofertę przedstawiła