Operator wirtualny w Polsce Virgin Mobile, właśnie rozpoczął nową kampanię, dotyczącą swojego flagowego produktu – pakietu #BEZLIMITU za 29 zł, który został ulepszony o dodatkowe 3 GB szybkiego Internetu. W nowej, reklamowej odsłonie motywem przewodnim jest rozpieszczanie. Jej koncepcja sugeruje, iż produkty marki zaczynają być kierowane do nieco szerszej grupy docelowej niż dotychczas.
„Daj się rozpieścić” – to slogan w najnowszym spocie Virgin Mobile, odnoszącym się do obecnej promocji operatora, oferującej 5GB szybkiego Internetu w pakiecie #BEZLIMITU za 29 zł. W filmie możemy zobaczyć symbol rozpieszczenia i altruizmu – babcię, czyli osobę, która dla swoich podopiecznych chce jak najlepiej. Reklama sugeruje, że właśnie takie jest Virgin mobile – dba o swoich klientów, dostarcza im jakościowe produkty, rozpieszcza. Jednocześnie to wciąż ta sama, charyzmatyczna marka – promująca luz i ciekawy lifestyle, lecz w bardziej ludzkim i przystępnym wydaniu. Nadal też stawia na młodość – jednak nie tylko tę rocznikową, ale także duchową.
Film reklamowy:
W ujęciu grupy docelowej spot jest neutralny. Mocno młodzieżowy styl został zastąpiony formą i bohaterką, które mogą zaciekawić zarówno młodszych, jak i nieco starszych odbiorców. Kampania ta, to pierwszy efekt subtelnych zmian w sposobie komunikacji operatora.
– Jesteśmy operatorem oferującym usługi prepaid, co nie oznacza, że powinniśmy kierować nasz produkt jedynie do młodszego konsumenta. Wszyscy doceniamy niezależność i lubimy korzystać z najwyższej jakości produktów, w dobrej cenie, niekoniecznie wiążąc się umowami. Ponadto Virgin Mobile to wyjątkowa marka, z którą warto być nie tylko dla samej oferty. Kryje się za nią pewien styl życia oraz sposób komunikacji, skierowany do szerszej grupy odbiorców. Poprzez szereg działań marketingowych, chcemy pokazać, że Virgin Mobile to operator dla wszystkich, ceniących sobie luz, szczerość i przynależność do fajnej społeczności – komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska.
Kampania „Daj się rozpieścić” obejmuje przede wszystkim outdoor – osiem największych polskich miast oraz ich okolice. Dodatkowo została wsparta promocją online (głównie reklama wideo), która obejmuje kluczowe polskie portale ogólnotematyczne i lifestyle’owe. Ponadto zaplanowano kilka niestandardowych rozwiązań, m.in.: JustWifi i PIXAD.
źródło: Virgin Mobile
Kan
I poraz kolejny virgin zmiażdżył całą resztę 😀
Brak nolimitu MMS to poważna wada tej oferty, a taki NJU daje nolimit na wszystkie usługi telekomunikacyjne do sieci krajowych.
Niedługo do oferty będą dodawać klej do protez.. A tak na poważnie to widać, ze chcą być na rynku, a młodzi ludzie juz nie są wystarczającą grupa docelową.
LesH w NJU za to co masz w VN za 29zl musisz zapłacić 57.
Wprowadzasz ludzi w błąd. W NJU można mieć rozmowy/smsy/mmsy i 2GB internetu za 39zł, a nawet za 24zł (bo można dokupić drugi numer z takimi samymi warunkami, jak na pierwszym).
A co do samej oferty: Brak MMSów w ofercie Virgin nie jest wielką przeszkodą dla kogoś, kto wysyła je sporadycznie (wg cennika mms kosztuje tu 25gr). No i paczka 5GB to o wiele więcej niż paczka NJU 2GB. Nawet zadzwoniłem do nich w sprawie tej oferty ale wiecie co mnie przeraziło? Ich „luzackie” podejście na infolinii już na poziomie zapowiedzi głosowych. Jednak nie jestem chyba zbytnio „super, hiper, joł”…;-)
drugi numer w NJU można dokupić za 9zł…stąd stawka 24zł za dwa numery
KarolSk ale my mówimy o ofercie na kartę a nie o abonamencie. Musisz z zrozumieć, że nie każdy chce podpisywać umowę nawet na miesiąc. Rozumiesz?
Myślałem, że rozmawiamy o różnych ofertach i cenach. No ale rozumiem, że skoro Cię na „dziewicę” wzięło, to inne argumenty mogą nie zadziałać…
LesH – za 29 pln masz teraz 5 GB – po co mms miniaturyzujący jak spoko możesz wysłać maila w pełnej rozdzielczości. I za 18 pln taniej niż w NJU. Zupełnie nie trafiłeś z argumentacją 🙁
Do Pani Prezes Piotrowskiej-Oliwy! Dziadkowie i babcie poproszą tylko prosty pakiet 150 min. do wszystkich za 15PLN /bez giga i sms/ i to wystarczy.
Interesuję się telekomunikacją gdzieś od 15 lat… stąd zresztą jestem tu na Telix. Przez ten czas wysłałem tyle MMSów, że dosłownie mógłbym je na palcach zliczyć. Może 10 może 20, ale palców by mi wystarczyło :). Nigdy nie rozumiałem tej usługi. Po cholere kiego mi MMS jak mogę wszystko co chcę mail’em wysłać. W chwili obecnej natomiast mogę to wysłać przez media społecznościowe, snapchaty i inne wynalazki…. Ktoś powyżej porównywał się do Nju. W Nju porównywalna oferta jest za 39 zł. Różnica 10 zł. Koszt mms’a 25 gr. Rachunek jest prosty. Jeżeli wysyłasz 40 mms’ów w miesiącu lub więcej wybierz NJU. Jeżeli nie, to bierz virgin.
Zgadzam się w całej rozciągłości 🙂
Równie dobrze można powiedzieć – po co przez GSM rozmawiać , jak można przez Skype. Tylko jest taki szczegół, że każdy tego używa, wyczekuje, sprawdza.
A sprawdzanie maili, facebook’ow to transmisja danych, to tracenie baterii, jak ktoś nos stop jest online, to ok. Ale jak mam dzwonić, żeby ktoś włączył coś, bo ja chce wysłać, to bez sensu.
A MMSa/SMS otrzyma w tej chwili bezwiednie…
mms-a zdarzy się mi wysłać ale to nie problem bo zdarzy mi się również czasami zadzwonić do boa i wtedy w virgin mam to gratis, a w nju płaciłbym jak za zboże
Mam numer komórkowy od 1999 roku i wysłałem może z 10 mmsów, tak tylko dla sprawdzenia jak to działa.