Virgin Snake – innowacyjna akcja Virgin Mobile, przygotowana przez agencję Lubię To – linked by Isobar zwyciężyła w dwóch najważniejszych konkursach branży marketingowej w Polsce. Podczas gali KTR została przyznana jej złota nagroda w kategorii Media, za najbardziej kreatywne wykorzystanie mix mediów. Z kolei w Innovation Awards wygrała w kategorii Integracja oraz została wyróżniona w kat. Interakcja.


Virgin Snake to wyjątkowa kampania, która w nowoczesny sposób zintegrowała ze sobą wiele platform, wyzwoliła nieoczywistą interakcję z marką, komunikując przy tym benefit produktowy – darmowe aplikacje w ramach pakietu #WSZYSTKO. W spotach TV YouTube, za pomocą QR kodu, zostało zaszyte wejście do świata digital. Na tych, którzy przez nie przeszli czekała intrygująca podróż, wymagająca wykazania się pomysłowością, znajomością świata sieci i sprytem. Ściganie się i pokonywanie przeszkód online okazało się dokładnie tym, czego konsumenci oczekiwali. Cała kampania odniosła duży sukces przekładający się na rezultaty biznesowe. Virgin Snake – mimo zerowej promocji – zaangażował setki grających osób, choć całość rozegrała się w ciągu 24 godzin. Wygrała grupa trzech chłopaków – modelowych wręcz przedstawicieli targetu Virgin.

Po stronie agencji Lubię To za projekt odpowiedzialny był zespół Macieja Skrzypczaka. W Virgin mobile Polska akcję koordynował dyrektor marketingu – Marcin Wieczorkowski.

Chciałem serdecznie pogratulować wygranej – zarówno agencji Lubię To, jak i swojemu zespołowi. Virgin Snake to kampania rewelacyjnie wpisująca się w charakter Virgin Mobile – innowacyjna, płynnie łącząca nowoczesne kanały komunikacji, mówiąca językiem młodych. Dzięki temu działaniu po raz kolejny pokazaliśmy rynkowi, że robimy komunikację, która trafia i angażuje – skomentował Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska.

Gale wręczenia Innovation Awards i KTR odbyły się kolejno 13 i 14 maja w Teatrze Polskim w Warszawie.

Więcej informacji o kampanii:

źródło: Virgin Mobile

Kan