Od 27 stycznia startuje nowa odsłona oferty energii elektrycznej od Plusa dla gospodarstw domowych. Prąd od Plusa to gwarancja stałej, atrakcyjnej ceny za energię przez cały okres umowy, brak prognoz i ukrytych opłat oraz prosta, przejrzysta faktura! Nowa oferta wsparta będzie ogólnopolską kampanią reklamową pod hasłem „Przełącz prąd na Plus!”.
Plus przypomina, że prąd może być tani. Można go kupić od Plusa i mieć gwarancję, że jego cena będzie niezmiennie taka sama i nie będzie podwyższona nawet przez 29 miesięcy.
Oferta od Plusa wyróżnia się na rynku tym, co jest najważniejsze dla klientów. To brak opłaty handlowej oraz niska stawka miesięczna za kWh, a dla obecnych klientów Plusa, Cyfrowego Polsatu i PlusBanku jest to najniższa cena na rynku! W segmencie mieszkań zużywających do 250 kWh miesięcznie dla kontraktów dłuższych niż na dwa lata żaden inny sprzedawca prądu nie oferuje średniej miesięcznej ceny atrakcyjniejszej od tej, którą można mieć w ofercie Prąd od Plusa.
Klienci mogą wybierać spośród dwóch innowacyjnych na polskim rynku modeli sprzedaży prądu: „Energia na abonament” lub „Energia bez prognoz”. W obu tych rozwiązaniach oferta cenowa Plusa jest taka sama, a oferty różnią się sposobem miesięcznych rozliczeń.
„Energia na abonament” to propozycja dla osób, które cenią sobie miesięczne rachunki za energię opłacane w formie stałego abonamentu za wybrany pakiet. Co 6 lub 12 miesięcy, na podstawie odczytu licznika, następuje rozliczenie ze zgromadzonych jednostek prądu.
W przypadku „Energii bez prognoz” klient płaci tylko na podstawie cyklicznych odczytów licznika, co ma miejsce co jeden lub dwa miesiące. Po odczycie wystawiana jest faktura za rzeczywiste zużycie prądu.
Oferta energii elektrycznej od Plusa jest taka sama dla wszystkich odbiorców w całej Polsce niezależnie od miejsca zamieszkania. Co ważne, klienci zawsze otrzymują jedną prostą fakturę za sprzedaż energii elektrycznej oraz za dystrybucję i nie ma na niej ukrytych żadnych dodatkowych opłat.
Analizy długoterminowe, wzrost cen węgla, informacje o drogich inwestycjach w nowoczesną energetykę i wiele innych czynników wskazują na to, że prąd będzie drożał, a nowa oferta Plusa z umową nawet na 29 miesięcy pozwala się przed tym zabezpieczyć.
Nowe stawki w taryfach dla gospodarstw domowych poniżej:
Zmień prąd na Plusa bez wychodzenia z domu
Zmiana sprzedawcy prądu jest tak samo sprawna i szybka jak przeniesienie numeru telefonu od innego operatora. Odbywa się bez przerw w dostawie energii, bez zmian licznika czy wymiany okablowania i jest nieodczuwalna dla klienta.
Sprzedawcę prądu można zmienić odwiedzając jeden z ponad 1300 punktów sprzedaży Plusa lub Cyfrowego Polsatu. Zasady są maksymalnie uproszczone – wystarczy jedna wizyta. Trzeba tylko mieć przy sobie fakturę za energię od obecnego sprzedawcy. Klient podpisuje umowę oraz pełnomocnictwo dla Plusa na przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy prądu i od tego momentu wszelkie formalności w imieniu klienta są załatwiane za niego przez pracowników Plusa.
Od niedawna jest również możliwość zakupu prądu od Plusa bez wychodzenia z domu poprzez Przedstawicieli Sprzedaży Bezpośredniej. Przedstawiciel Plusa posiadający szerokie doświadczenie w sprzedaży usług może odwiedzić klienta w mieszkaniu i na miejscu wyliczyć oszczędności, dobrać i przedstawić odpowiednią ofertę energii elektrycznej dla jego domu. Wizytę Przedstawiciela Sprzedaży Bezpośredniej u siebie w domu czy mieszkaniu można zamówić także samodzielnie poprzez stronę www.plus.pl/energetyka. Podobnie jak w przypadku tradycyjnej wizyty w punkcie sprzedaży po podpisaniu umowy przedstawiciel Plusa załatwi w imieniu klienta wszelkie formalności.
Od poniedziałku 26 stycznia w telewizji i w Internecie wystartuje kampania promująca ofertę Prądu od Plusa. Spoty reklamowe pojawią się także w telewizji sieci handlowej Carrefour.
Hasłem kampanii jest „Przełącz prąd na Plus”. Jest to kampania wizerunkowa, której głównym celem jest przedstawienie Plusa jako sprzedawcy prądu oraz poinformowanie klientów o korzyściach, wynikających ze skorzystania z prądu od Plusa. Priorytetem kampanii jest dotarcie do jak największej liczby obecnych i nowych klientów z informacją, że prąd od Plusa to najniższa cena dla naszych klientów, nie ma w niej żadnych ukrytych opłat, a każdy może sprawdzić ile można zaoszczędzić.
Autorem kreacji jest agencja Young & Rubicam Poland, reżyserem spotu Tomek Nalewajek, a za produkcję odpowiada TFP. Kampanię zaplanował dom mediowy OMD.
Pozostali klienci Plusa podobno płacą 0,2590 zł/kWh netto(płacę w PGE 0.25390 zł/kWh netto). Plus nie do końca wyjaśnia jak to jest u z tymi cenami u niego, bo jak wiadomo płatność za energię elektryczną składa się z trzech elementów: 1. koszt za faktycznie zużytą energię elektryczną ( Energia elektryczna czynna całodobowa) 2. stały miesięczny koszty za dostarczenie tej energii (Opłata dystrybucyjna zmienna całodobowa) 3. abonamenty (Opłata dystrybucyjna stała, opłata przejściowa, opłata abonamentowa). [i]To co podaje Plus to cena za faktycznie zużyta energie[/i], a nie wiadomo jaką ma opłatę dystrybucyjną za kWh ( u mnie opłata ta wynosi 0.23000 zł/kWh netto) i jakie opłaty abonamentowe!? Ktoś korzysta z oferty Plusa dotyczące prądu, niech poda jak faktycznie wynoszą te opłaty?
Plus podaje cene zuzytej energii elektrycznej. Dystrybucja pozostaje ci taka sama bo kabli i licznika (czyli dystrybucji) nie zmieniasz . Ewentualnie dystrubutor musi zmienic licznik na „inteligentny” za free.
To szkoda czasu na te warianty od Plusa. Kompletnie nic nie zyskam, chyba ze problemy. Ich kalkulator pokazuje że zaoszczędzę około 150 zł na rok , ale to jakiś z sufitu wynik jest, bo jak za kWh miałbym więcej płacić niż obecnie . . .
a jeśli dystrybutor stwierdzi , że skoro nie kupujesz u niego to dopłacisz 50% za dystrybucję?
oferta Plusa może i jest interesująca, ale wg. mnie nie najbardziej korzystna. jest wielu sprzedawców energii, jeśli ktoś się zastanawia nad tym to może porównać z ofertami innych firm, np. Novum…
„Ewentualnie dystrubutor musi zmienic licznik na „inteligentny” za free. ”
Za free czyli kto płaci? Wszyscy w opłacie dystrybucyjnej. TO taki ukłon sejmu SŻ.
Zysk jak widać 1 gr./KWh pod warunkiem że cena nie spadnie a szanse są na to spore.
Zakładając że zużywasz 100 kWH/m-c to aż 1 zł oszczędności miesięcznie!!!
Te dwie propozycje sposobu rozliczania energii od Plusa są bardzo interesująca. Na tle tego, co mamy na rynku, wydają się wyróżniać. Mamy w domu parę usług od Plusa i Cyfrowego Polsatu, na pewno będziemy mieli atrakcyjną stawkę za prąd.
Być może faktycznie tak jest. Poza tym na stronie Plusa info: Jeśli nie jesteś jeszcze w SmartDOM: 0,2550 zł netto, Jeśli jesteś w SmartDOM: 0,2390 zł netto w G11. Poza tym jest kalkulator uwzględniający różne rejony i dostawców energii.
Coś chyba ceny wzrosły, bo ja podpisywałem umowę, jeszcze z ceną za kwh 0,2390 (zresztą taka cena jeszcze jest na stronie www). Jak sobie to obliczyłem to okazało się, że w ciągu roku mam jakby 1 miesiąc prądu gratis. Z tym, że ja w Tauronie płaciłem dosyć dużo, bo 0,2758 netto. Dodatkowo dużą różnicę robiło to, że nie ma w Plusie opłaty handlowej. W Tauronie płaciłem 3,00 zł miesięcznie. No to teraz sobie policzcie…. Kwh w roku 2000 x 0,0368 różnicy w cenie kwh = 73,60, opłata handlowa 3,00 zł x 12 = 36,00 zł. Razem 109,60 zł oszczędności w ciągu roku. Może nie jest to kwota oszałamiająca, ale zawsze coś.
Na minus muszę zapisać obsługę klienta. Może teraz lepiej, gdy można zamówić kogoś wyspecjalizowanego w sprawach energii do domu, ale jak wtedy jeszcze nie mogłem tak zrobić. Chodziłem od salonu do salonu szukając kogoś kto mnie obsłuży. Pracownicy salonów po prostu nie wiedzieli jak to zrobić. Skądinąd wiem, że salon za podpisaną umowę na prąd ma 10 zł, więc może dlatego nikt się nie stara… Obsługa masakra. Dodatkowo ostatnio dzwoniłem na infolinię Plusa i przy okazji chciałem potwierdzić od kiedy rozpoczynają mi świadczyć usługi (wiedziałem, że mają od 1 lutego), a tu nagle dowiaduję się, że od 1 marca. Nikt mnie nie poinformował o przesunięciu terminu, dodatkowo na infolinii nawet nie wiedzieli dlaczego te przesunięcie… Jeszcze raz powiem: obsługa klienta prywatnego w Plusie to MASAKRA, jedynie ofertę cenową mają b. dobrą jak na moje potrzeby.
Podoba mi się to, że rozliczają wg rzeczywistego zużycia. no i stawka też jest ok., więc prawdopodobnie się skuszę. Tym bardziej, że telefon mam właśnie w Plusie.
A czy ktoś korzystał z usług firmy Axpo? Zapewne nie, bo jest to b. mało znana firma u nas w kraju. Ale to bdb wiadomość dla konsumentów, bo takie nowe firmy walczą z lokalnymi gigantami przy pomocy cen. Polecam zapoznać się z ich ofertą. Mi udało się obniżyć rachunek za prąd zmieniając dystrybutora energii właśnie na nich. Ale nie chce prowadzić agitacji – sami sprawdzcie i porównajcie.